שופינג בדובאי: 5 קניונים ומרכזי קניות מומלצים לשופינג

קניון האמירויות

דובאי מציעה למבקרים שלל חוויית עוצמתיות שלא ניתן לראות בשום מקום אחר. בהתאם לכך גם חוויית הקניות היא יוצאת דופן ומשלבת בין שופינג לבין בידור לכל המשפחה. ברשימה זו ריכזנו את חמשת הקניונים ומרכזי הקניות הכי מומלצים בדובאי.

1. קניון דובאי (The Dubai Mall)

ללא כל ספק קניון דובאי הוא אחד ממרכזי הפנאי והקניות המרשימים ביותר שנוכל להיתקל בהם, בדובאי ובכלל. בשטחו העצום ישנן מעל ל-1200 חנויות כולל שלל מותגים מוכרים, אזור הסעדה גדול, מתחם משחקים לילדים וגם אקווריום דובאי – אחר האקווריומים הגדולים בעולם. הליכה במנהרה המדהימה חושפת את המבקרים לעולם תת ימי בזווית של 270 מעלות.

2. קניון האמירויות (Mall of the Emirates)

בשטח הקניון אפשר למצוא מעל ל-630 חנויות ואת המותגים היוקרתיים בעולם. הקניון בנוי בצורה מרשימה כשמעליו כיפת זכוכית ואנחנו יכולים לשוטט על פני החנויות המעוצבות. מעבר לחוויית קניות נוכל לעצור בפארק השעשועים שבתוך המתחם וליהנות ממתחמי ההסעדה. הקניון מחובר לאתר סקי דובאי והמעבר בניהם הוא רגלי.

3. קניון בורג’ומאן (Burjuman Mall)

אחד הקניונים הוותיקים של דובאי והמבנה משמש גם בתי עסקים, בתי מגורים ומלון. כאן אפשר לקנות את המותגים היוקרתיים ביותר לרבות לואי ויטון וכיאה לחוויית הקניות בדובאי, לבלות במתחם ההסעדה והבידור. כיוון שהקניון קטן יותר מהשניים הקודמים לו, הבילוי בו יכול להיות רגוע יותר אך לא פחות מהנה.

4. דובאי פסטיבל סיטי (Dubai Festival City Mall)

בקניון ישנם מעל ל-500 חנויות והביקור הוא שילוב בין חוויית קניות לבין חוויית בידור לכל המשפחה. בין היתר אפשר לבקר במתחם המשחקים לילדים, להיכנס לסימולטור טיסה ולראות את מופע הלייזרים המרשים “Imagine”.

5. דובאי אאוטלט (Outlet Dubai)

הקניון נמצא במרחק של כחצי שעה מאזור העיר התחתית דובאי והוא בהחלט שווה את הנסיעה. במקום ישנן כ-240 חנויות אשר מחזיקות שלל מותגים ומציעות הנחות מרשימות שנעות בין 30% ל-90% הנחה. הבילוי בקניון מתאים לאלו שאוהבים לחפש אחר ההנחות ומבצעים.

 

לא מספיק מקומות? עוד קניונים ומרכזי קניות בדובאי

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!