מטבע בדובאי ועלויות – כמה עולה כוס קפה ומונית?

מטבע בדובאי

אחת השאלות שהכי מעניינות אותנו היא “כמה עולה”. בתכנון חופשה בדובאי נרצה באופן טבעי לדעת כמה תעלה לנו החופשה, למה עלינו לצפות והאם נוכל להרשות לעצמנו להיכנס לאטרקציות שאנחנו באמת מצפים להן בכיליון עיניים.

רגע לפני שנבחן כמה תעלה לכם כוס קפה וכמה תעלה הנסיעה במטרו של דובאי, כדאי שתדעו שהמטבע של דובאי נקרא דירהם (ונכתב AED) ונכון לספטמבר 2020 השווי שלו כמעט 1:1 למטבע הישראלי. הוא חזק מעט יותר והוא עומד על 0.9 לכל שקל. אם חשוב לכם במהלך הטיול לדעת כמה אתם משלמים בשקלים תוכלו להוסיף 10% למחיר. עוד נקודה שכדאי לדעת היא שכמו בארה”ב גם כאן לא תמיד המחירים המופיעים כוללים מע”מ שהוא בגובה 5%.

דובאי היא מדינה יוקרתית – האם היא גם יקרה?

מבט על דובאי, על המלונות היפיפיים, האיים המלאכותיים והבניינים הענקיים מראה את השפע שיש במדינה. זה מקום מושלם להתפנק ולצפות ביוקרה ולכן השאלה שישראלים רבים בוודאי סקרניים לגביה היא האם הביקור במקום יקר. כדי לגלות זאת בחנו מספר הוצאות שיתכן מאד שיהיו לכם במהלך החופשה.

עלויות אוכל ושתייה

כמעט כולנו אוהבים לפתוח את הבוקר עם כוס קפה ומשלבים עוד אחת או שתיים במהלך היום. נציין כי ברוב המלונות תחכה לכם בחדר פינת קפה וישנם מלונות שמגישים עם הארוחה המפנקת גם קפה משובח. אם תרצו לצאת החוצה לאחד מבתי הקפה תמצאו מחירים שמתחילים מ-7 AED בבתי קפה קטנים ובקניונים ועד 15 AED לכוס קפה בשדה התעופה.

מבחינת ארוחות, תוכלו למצוא שפע של מסעדות בדובאי ולא מעט מסעדות של שפים שכבר זכו בכוכבי משלן. במקומות אלו המחיר צפוי להיות בהתאם. מסעדות מחוץ לבתי המלון יעלו לכם כ-60 AED לאדם (תלוי היכן) ואם תסעדו בקניונים, המחיר יכול להיות נמוך בחצי ולנוע סביב 30 AED. לצורך השוואה נוחה אם תרצו לאכול המבורגר במקדונלד או מנה ב-KFC תשלמו 25-30 AED אך אתם יכולים לצפות למנות גדולות כמו בארץ.

עלויות הנסיעה

מחירי התחבורה ציבורית בדובאי מאד אטרקטיביים.

הדרך הפשוטה ביותר לנוע בדובאי היא להזמין מונית ליעד שתבחרו. במלונות מסוימים יציעו לכם הסעות יוקרתיות כולל לימוזינות ותצטרכו לשאול לגבי המחיר בקבלה. אם תרצו לנסוע במונית, העלות תנוע בין 2.5-3 AED לקילומטר.

אמרנו שמונית היא דרך פשוטה לנוע בדובאי אך דרך מרגשת ומהירה לא פחות היא שימוש במטרו. כרטיס טעינה יעלה לכם 2 AED ויש לקנות אותו פעם אחת בלבד ולטעון אותו. העלות משתנה לפי האזורים בניהם תנועו וזהה לכולם מגיל 5 ומעלה. עלות נסיעה ליחיד נעה בין 2-6.5 AED.

כניסה לאטרקציות

ישנן אינסוף אטרקציות מרגשות בדובאי והחופשה שלכם יכולה להיות זולה אם תבחרו לשבת בעיקר על חוף הים, לטייל במרכז העיר ולצפות בבניינים הגדולים. מבחינת העלויות אפשר להגיד שהשמיים הם הגבול והכל תלוי בבחירות שלכם לטיול. בכל מקרה, נמליץ לבחון מראש היכן תרצו לבלות וכך תוכלו להיערך גם מבחינת התקציב.

אם תרצו להיכנס אל פארק מושנגייט דובאי תצטרכו לשלם 275 AED בכניסה. סקי דובאי יעלה החל מ-150 AED לכניסה חד פעמית ועד 490 לחבילה יוקרתית שכוללת גם ארוחה, כפפות מפנקות וכניסה בלתי מוגבלת. שימו לב, תמיד כדאי לבדוק אם ישנם מבצעים ותכנון מבעוד מועד יוכל להוזיל את החופשה שלכם.

כמה כסף תצטרכו לחופשה בדובאי

עלות החופשה שלכם תשתנה בהתאם למלון שתבחרו, לאטרקציות שתיכנסו אליהן ולבחירת האוכל שלכם. דובאי לא מציעה חופשה זולה אך היא מרגשת, נעימה לטיול ומתאימה לזוגות ומשפחות. אם אתם מעוניינים לקבל כמה שיותר מהטיול שלכם ותמורה יותר מראויה לכסף שתשקיעו, אין כל ספק שזה המקום.

אנחנו ממליצים לכם להתארגן בצורה הנכונה, לתכנן את הטיול ולסמן מראש יעדים שתרצו להגיע אליהם. ככל שתהיו פחות ספונטניים מבחינת קבלת ההחלטות כך החופשה תהיה משתלמת יותר. זכרו כי גם המלונות מציעים לכם בריכה ואבזור ברמה גבוהה והחופים חלומיים.

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!