5 מסעדות מומלצות בדובאי לפי המגזין היוקרתי קונדה נאסט

מסעדות מומלצות בדובאי

רגע אחרי שנפתחו שערי שמיים לאיחוד האמירויות הערביות, קבלו את המדריך שלנו למסעדות הטובות ביותר בדובאי – אחת האמירויות התוססות והיוקרתיות ביותר במפרץ הפרסי. העונג כולו שלכם.

דובאי היא אחד היעדים התוססים והעשירים ביותר במזרח התיכון, ואולי בעולם, מבחינות רבות. אחת מהן היא הסיבה הקולינרית. החוכמה היא למצוא את המקומות הנכונים לאכול בהם, ובדיוק לשם ריכזנו עבורכם 5 מסעדות בדובאי שהומלצו על ידי מגזין קונדה נאסט טראבלר היוקרתי.

1. בית קפה טום וסרג’ (Tom & Serg)

רוב הסיכויים שלא תמצאו לבד את המקום הייחודי הזה, ללא המלצה להגיע למקום. בית הקפה מתחבא בשכונת אל קוז (Al Quoz) המאובקת, בין מחסני תעשייה לחנות כלי עבודה ברשת אייס. הכיתוב שעל הלוח בכניסה למקום, מעיד הן על סוג האוכל והן על האווירה: “טום מגיע מאוסטרליה. סרג’יו מגיע מספרד. טום אוהב להכין אוכל טעים. סרג’יו אוהב לאכול אותו”.

התפריט מבוסס בעיקר על אוכל אוסטרלי, בדגש על העיר מלבורן, וכולל מנות ראשונות, מבחר סלטים, מאכלי ביצים (אורגניות בלבד) וכן מספר מנות בשריות של עוף ובשר. ניתן גם להזמין משלוחים.

הזמנות, שעות פעילות ודרכי הגעה באתר המסעדה: Tom & Serg

עוד בתי קפה בדובאי

2. מסעדת טומו (Tomo)

מסעדה יפנית הממוקמת בקומה ה-17 של מלון ראפלס בדובאי, מציעה נוף עוצר נשימה של העיר, בדגש על בורג’ חליפה וסביבותיו. משמעות המילה “טומו” ביפנית היא “חבר ותיק”, וזו בדיוק משאלתם של בעלי המקום – שישמש חברים ובני משפחה לאירועים וחוויות בלתי נשכחות.

מעבר לעובדה שטומו מקבלת תעודת הצטיינות בטריפ אדוויזר כמעט מדי שנה, המקום מציע תפריט יפני אותנטי המוכן במקום על ידי שפים יפנים. כמו כן ניתן ליהנות גם מתפריט משקאות עשיר בהחלט, ואף לקיים במקום אירועים פרטיים ועסקיים. הכול מול נוף מרהיב שאין שני לו.

הזמנות, שעות פעילות ודרכי הגעה באתר: Tomo

עוד מסעדות יפניות בדובאי

3. מסעדת לה פטיט מייזון (La Petite Maison)

אם באוכל צרפתי אותנטי חשקה נפשכם בדובאי, סורו אל מסעדת “הבית הקטן” – חלק מרשת מסעדות עולמית בערים מובילות כגון לונדון, מיאמי, הונג קונג ועוד. המקומיים בדובאי קוראים למקום בשם החיבה LPM.

על כל שולחן בבית הקטן תמצאו מפה לבנה ונקייה, שעליה מונחים בשלווה בקבוק שמן זית, שתי עגבניות ולימון אחד, המשמשים כמתאבנים לפתיחת התיאבון. מעבר לכך תוכלו ליהנות מתפריט צרפתי אותנטי הכולל את מנות השף, תפריט עסקי, תפריט קינוחים עשיר וכן תפריט בר ויין.

הזמנות, שעות פעילות ודרכי הגעה באתר המסעדה: La Petite Maison

לסקירה שלנו על מסעדת לה פטיט מייזון >

עוד מסעדות צרפתיות בדובאי

4. מסעדת פיר שיק (Pierchic)

מסעדת מאכלי ים עטורת פרסים בינלאומיים, הממוקמת במזח מעל המים וצופה אל הים ואל מלון בורג’ אל ערב. התפריט כולל מנות מאכלי ים טריות, כגון מגש סרטנים ב-250 דולר, צדפות צרובות עם כבד אווז וכן סלמון מתובל במרינדת ג’ין אנד טוניק, שמיר ואורז פריך. כמו כן יש גם מנות בקר, עגל וסוגי בשר נוספים, אבל אם קשה לכם להחליט – לכו על תפריט הטעימות ב-190 דולר.

הזמנות, שעות פעילות ודרכי הגעה באתר המסעדה: Pierchic

5. מסעדה-בר לוקה (Loca)

האהבה לאוכל מקסיקני לא מכירה בגבולות, כפי שמצליחה להוכיח המסעדה הנינוחה הזו בדובאי. המקום מעוצב מעט בכבדות, עם מושבי עור עבים לסועדים וכן בר מרכזי לאוהבי השתייה, ומתהדר בכל המנות האהובות והמוכרות מהמטבח המקסיקני: מנות פתיחה כגון גוואקאמולה, פלאוטאס ועוד; מנות עיקריות כגון אנצ’ילדה, טאקו, פהיטה וטמאלה; וכן תפריט קינוחים עשיר ומתוק.

עכשיו רק נותר לכם להחליט, כפי שאנשי המקום אוהבים לשאול – Are You Loca?

הזמנות, שעות פעילות ודרכי הגעה באתר: Loca

רוצים לחפש מסעדות נוספות? בואו לגלות עוד מסעדות בדובאי באתר שלנו משלל המטבחים. כל המסעדות נבחרו בפינצטה על סמך המלצות וביקורות של אנשים שאכלו בהן.

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!