השכרת רכב בדובאי – כמה עולה להשכיר למבורגיני?

השכרת רכב בדובאי

עם מיליוני המבקרים בכל שנה בדובאי, תיירים רבים מעדיפים לשכור רכב ולהשתמש בנסיעה שלהם בכבישים והמחלפים המפוארים ומתקדמים במקום, כאשר תשעים אחוז מאזרחי דובאי מעדיפים את הרכב הפרטי שלהם ונהנים מנסיעה מהירה ובטוחה בכבישים ראשיים בכל רגע. גם נושא הפקקים מטופל בדובאי על ידי הממשלה כדי ליצור חווית נהיגה נעימה יותר ונטולת עיכובים לכל נוסע ובעיקר לאור התיירות הרבה במקום.

להשכיר רכב בדובאי בנוחות ובזול

רגע לפני שמשכירים רכב מומלץ לבחון את התחבורה הציבורית בדובאי מטעמי נוחות ועלויות.

השכרת רכב בדובאי נעה בין 60 ל-195 דולר ליום, כאשר הסוכן יוכל להציע חבילות במחיר נוח ומקיף המתאים לכל כיס.

  • רכב Economy 
    • שיא העונה: 61$
    • לא בעונה: 61$
  • רכב מיני
    • שיא העונה: 74$
    • לא בעונה: 67$
  • רכב 4X4
    • שיא העונה: 87$
    • לא בעונה: 87$
  • רכב יוקרה
    • שיא העונה: 195$
    • לא בעונה: 172$

כמו שאפשר לראות, המחירים לא משתנים דרמטית בגלל עונתיות, התיירות בדובאי היא מסביב לשעון וגם בתקופות שהן לא שיא העונה יש ביקושים להשכרת רכב ולכן המחירים לא משתנים דרמטית.

הנהיגה בדובאי נוחה ביותר נעימה וחלקה עם מערכת כבישים חדישה שתוביל אתכם במהירות ובקלות לכל יעד. גם החניונים גדולים ביותר וכוללים את חניוני הענק במלונות. השכרת רכב זו הדרך המהירה ביותר ליהנות משלל המקומות והאטרקציות שיש לדובאי מלהציע, כל זאת בקצב שלכם ובזמן הנוח לכם. אתם צריכים רק רישיון נהיגה בינלאומי ועשרות חברות השכרת הרכב יציעו לכם רכב מפנק בתנאים נוחים, שילווה אתכם לאורך כל יום בזמן השהות שלכם.

להשכיר רכב בדובאי – אפשר גם למבורגיני

רכבי יוקרה בדובאי

כיאה לארץ עשירה ולאחת מן המקומות העשירים והמפנקים ביותר בעולם, אתם יכולים להשכיר בדובאי גם למבורגיני מהודר ולהרגיש את חווית הפאר והעושר בדובאי עד הסוף, וכל זאת במחיר של 600-800 דולר ליום בערך ואם בא לכם אפשר גם להשכיר רולס רויס או פרארי.

אבל החוויה המיוחדת בדובאי היא הנהיגה הבטוחה, ובכלל זהו מקום בטוח ביותר עם רמת פשיעה או תאונות דרכים אפסית בנוסף ללא ספק קל יותר להתנייד וליהנות בדובאי כתיירים עם רכב צמוד. דובאי הוא מקום נפלא לנהיגה ובמיוחד אם אתם אוהבים את העצמאות שלכם, אתם תהינו מכל רגע וגם תנצלו כל רגע בביקור שלכם. קל מאד לנווט בדובאי עם מערכת כבישים חדשנית ונוחה, ולהתפעל בנוסף מהנוף העירוני המתקדם לצד מדבר מרהיב וטבע מושלם. גם הכללים והחוקים בדובאי נוחים לתייר ומובנים לו ולכן כל הנסיעה הופכת לחוויה מיוחדת, מסבירת פנים וידידותית ביותר.

חדש! סיור אקסטרים ברכב יוקרה בדובאי – סלאם דובאי מציעה סיור חווייתי על למבורגיני או פרארי במדבר של דובאי. הטיול נמשך חצי יום וכולל הדרכה וליויי מקצועיים (כולל אפשרות לנהוג).

איפה משכירים רכב?

יש בדובאי מגוון סוכנויות רכב כמו שאפשר לראות במפה הבאה, לא לשכוח להתרשם מהביקורות והדירוג לפני שבוחרים.

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!