שדה התעופה של דובאי – כל מה שרציתם לדעת

שדה התעופה בדובאי

נסיעה לדובאי ולאיחוד האמירויות תמיד היו יעד יוצא דופן ומבוקש לתיירים. כמקום נחשק עם בנייה מערבית פורצת דרך ומרשימה שלא נראתה בשום מקום אחר בעולם, דובאי קנתה לעצמה מקום של כבוד כיעד תיירותי פופולרי ומועדף, ובוודאי כיום עם ההכרזה על הסכם השלום אין ספק שיותר תיירים יבחרו להגיע לשם תוך אפילו שינוי כל התוכניות שלהם.

אז כשאתם מתכננים את הנסיעה ונוחתים בשדה התעופה של דובאי, חשוב שתעשו הכרות עם המקום מיד עם הנחיתה.

שדה התעופה של דובאי – השדה העמוס ביותר במזרח התיכון

אז ברוכים הבאים לשדה התעופה העמוס ביותר במזרח התיכון, עם יותר מ-8,000 טיסות בשבוע ומעל ל-80 מיליון נוסעים שעוברים בשדה התעופה של דובאי בכל שנה.

השדה רחב הידיים עם העיצוב המודרני היפה הוקם בשנת 1960, לא כשדה נידח ומרוחק אלא בקרבת עיר תוססת ומיושבת משם מגיעים רוב העובדים בקלות ובמהירות. רק במרחק של שני קילומטר מהשדה נמצאת פסטיבל דובאי סיטי שהוא עיר בתוך עיר ומתחם מרהיב ותוסס של מגורים עבודה ובידור. שדה התעופה של דובאי שבר לא פעם את שיא הנמל העמוס ביותר, ולמעשה הוא שדה התעופה השלישי בעולם מבחינת העומס. הוא נבחר גם לאחד משלושת שדות התעופה היפים, המרהיבים עם שביעות רצון גבוהה מאד של הנוסעים הרבים. טרמינל 3 נשא עד לא מזמן בתואר המבנה הגדול ביותר בעולם.

ככה נראה יום בשדה התעופה של דובאי במהירות של דקה אחת:

לטוס מדובאי ל-270 יעדים

שדה התעופה של דובאי שמעניק שירות של למעלה ממאה חברות תעופה (וכמובן גם לחברת התעופה הלאומית של האמירויות – אמירטס), יטיס אתכם ל 270 יעדים ברחבי העולם. שירותי התחבורה מהשדה מגוונים, וכוללים אוטוסטרדה מהירה שמגיעה לכל מקום ולכל יעד באיחוד האמירויות, וכן רכבת מודרנית נוחה ושירותי אוטובוס מתקדמים. השהות בשדה המפואר היא חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת בפני עצמה, עם מתחמים המעוצבים בסגנון טרופי, עצי דקל מלאכותיים, מאות מותגי קניות, אוכל או בתי קפה מהמובילים בעולם שהופכים את השהות למהנה במיוחד ועד לתערוכות יוקרתיות של רכבים ותצוגות מקוריות, אין ספק שחוויית הביקור בדובאי מתחילה כבר עם הנחיתה בשדה!

קישורים שימושיים

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!