קונקשן בדובאי: אמירייטס מגיעה לארץ

בשורות משמחות מגיעות אלינו מחברת התעופה אמירייטס. החל מה-23 ביוני 2022, הולך לפעול קו אווירי חדש שיחבר בין תל אביב לדובאי. בקו זה מתוכננת טיסה ישירה יומית מנמל תעופה בן גוריון לנמל התעופה הבינלאומי של דובאי.

החברה תכננה זאת בעבר ואף הכריזה לפני כשנתיים על כמה מועדים לפתיחת הקו, אך מועדים אלה נדחו עקב הקורונה. כיום, עם פתיחת השמיים וחזרת רוב הטיסות לשגרה, זה סוף סוף קורה.
השקת קו זה לא רק הולכת להקל על כל התיירים שרוצים להגיע ולנפוש בדובאי, אלא היא גם תקצר את המרחק בין ישראל למזרח ותייצר יעד מושלם לקונקשן. בין אם אתם נוסעים לתאילנד, אוסטרליה או הודו- דובאי היא מקום מושלם לעצירת קונקשן שתהפוך להיות חלק מחווית הטיול עצמו.
חברת התעופה אמירייטס נחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם מבחינת הרמה והשירות, מה שאומר שהלקוח הישראלי הולך לחוות עלייה משמעותית בתמורה לה הוא ייזכה בעת טיסה עם חברת התעופה הלאומית של דובאי.
אז לקראת הפתיחה של הקו המרגש הזה, הכנו למענכם מדריך קונקשן בדובאי אשר ינעים את העצירה שלכם בעיר, ייאפשר לכם לצאת ולחקור אותה ויעזור לכם לנצל את הזמן שיש לכם בעיר המדהימה הזאת.

רקע כללי על שדות התעופה בדובאי
נמל התעופה הבינלאומי של דובאי (Dubai International Airport- DXB) הוא נמל התעופה הגדול ביותר באיחוד האמירויות הערביות והוא גם העמוס ביותר בעולם מבחינת כמות הנוסעים שעוברים בו. ההערכה של התעבורה השנתית שבו עומדת על לא פחות מ-89 מיליון נוסעים (נכון לשנת 2019). דובאי נחשבת להאב הטיסות של המזרח התיכון וניתן להגיע ממנה לכל נקודה שתחפצו בה על רחבי הגלובוס. אם אתם לא מאמינים לנו, תראו את מפת הטיסות של חברת אמירייטס:

 

יעדי אמירייטס בעולם

 

בשדה התעופה פועלות כיום מעל ל-70 חברות תעופה, שטסות אל עבר 220 שדות תעופה שפזורים ב-214 ערים הנמצאות ב-94 מדינות בעולם.
המון מספרים אה? מעבר לרשת הנרחבת של הטיסות, נמל התעופה עצמו מספק מגוון רחב של שירותים שינעימו את החוויה שלכם.
מאות אנשי צוות פזורים ברחבי שדה התעופה בכדי להיות לכם לעזר, כל השדה משולט בצורה ברורה כדי שלא תלכו לאיבוד וקיים שירות שמירת חפצים יעיל ונוח כדי שלא תצטרכו להסתובב עם מזוודות כבדות בזמן שהייתכם בשדה. בנוסף, בשדה התעופה יש סניפים רבים של מיטב המותגים וגם טרקליני עסקים ואיזורים רבים לישיבה בהם תוכלו לנוח ולהתרענן לקראת המשך המסע שלכם.
היתרון הגדול של שדה התעופה הוא שבניגוד לרוב הערים בעולם בהן שדה התעופה ממוקם מחוץ לעיר- שדה התעופה של דובאי נמצא בעיר עצמה, מה שמאפשר יציאה נוחה ומהירה ממנו אל עבר ייעדי הטיול שלכם.
נמל התעופה נמצא בחלקה הצפוני של דובאי באזור דיירה (Deira), והוא ממוקם במרחק 15 דקות נסיעה מהבורג’ חליפה, 30 דקות נסיעה מהמרינה ו-40 דקות נסיעה מאי הדקלים. בנמל שני טרמינלים מרכזיים, כאשר החברות הישראליות נוחתות לרוב בטרמינל 1 והחברות המקומיות בטרמינל 3.
נמל התעופה הבינלאומי של דובאי הוא לא שדה התעופה היחיד בעיר. קיים גם שדה תעופה חדש, שדה התעופה הבינלאומי אל מקטום (Dubai World Central- DWC), והוא משמש בעיקר למטוסים פרטיים ולקוחות VIP. שדה זה ממוקם במדבר ג’בל עלי שנמצא באזור הדרומי של העיר, והמרחק שלו מהמרינה הוא כ-30 דקות נסיעה.

איזה חברות תעופה מציעות טיסה לדובאי מהארץ?

אלעל: חברה התעופה הלאומית מפעילה טיסה יומית שמחברת בין תל אביב לדובאי במחירים נוחים שכוללים מזוודה ונשנושים.

ארקיע: ארקיע, חברת התעופה הישראלית, מוציאה מספר טיסות ישירות שבועיות לדובאי. ארקיע ידועה במחירים הזולים שלה והיא מציעה גם חבילות שכוללות מלון.

ישראייר: ישראייר משווקת טיסות ישירות לדובאי שיוצאות מספר פעמים בשבוע מהנתב”ג, ומציעה גם חבילות נופש.

פליי דובאי: זוהי חברת טיסות לואו קוסט שבסיסה בדובאי, והיא מציעה מספר טיסות ישירות ביום לדובאי במחירים אטרקטיביים.

אמירטייס: ממש בקרוב אמירטייס משיקה את קו הטיסות החדש שלה שמחבר בין ישראל לדובאי. מדובר באחת מחברות התעופה שמדורגות במקומות הגבוהים ביותר מבחינת איכות ושירותיות.

מה צריך כדי לצאת משדה התעופה בדובאי?
כיום כבר אין צורך בויזה לבעלי דרכון ישראלי, ובבדיקת PCR. אין צורך למלא שום טופס בכתב או באפליקציה.
חשוב לוודא שהדרכון שלכם בתוקף לפחות חצי שנה קדימה, מאחר ודרכונים שאינם בתוקף זה, דרכונים זמניים או תעודות מעבר למיניהן אינן מתקבלות.
אם אתם בוחרים בקונקשן בדובאי, חשוב שתבררו מהן דרישות הכניסה מבחינת הגבלות קורונה למדינת היעד אליה אתם טסים. ברגע שיצאתם מהשדה בדובאי וחתמו לכם בדרכון, מדינת המוצא שלכם הופכת להיות איחוד האמירויות (ולא ישראל, כפי שהיא הייתה אם לא הייתם יוצאים מהשדה)- ולכן הדרישות יכולות להשתנות בהתאם לנהלי מדינת היעד.

מה צריך אם אתם עוצרים בדובאי בדרך לישראל?
יש לוודא את הדרישות הבריאותיות של הרשויות בדובאי ממדינת היעד שממנה אתם מגיעים לעיר.

אז מה אנחנו מציעים ללקוחותינו?
אנו נשמח ללוות אתכם בעצירת הביניים שלכם בדובאי! אנו מציעים מגוון שירותים שיעזרו לכם ויספקו לכם חוויות חד פעמיות:

שירות VIP בשדה
– קבלת פנים אישית בפתח המטוס, ממש מרגע הנחיתה
– מעבר תורים מהיר בביקורת דרכונים בהלוך ובחזור, כדי שלא תבזבזו זמן יקר!
– ליווי במהלך כול השהות בשדה התעופה, כדי לייעל את כל ההליך
– גישה לטרקלין VIP (כולל כיבוד!) לפני הטיסה מדובאי ליעד הבא שלכם.

תוכנית שהייה ל-6 שעות
אם ברצונכם לעשות טיול של 6 שעות, אנו מציעים תוכנית חוויתית בה תוכלו לסייר בעיר העתיקה, בשווקים השונים ובאי הדקלים- וזאת באמצעות מדריך דובר אנגלית או עברית, לפי בקשתכם. בנוסף, תוכנית זו כוללת סיור פנורמי בדאונטאון והסעה חזרה לשדה בסוף הטיול.

תוכנית שהייה ל-12 שעות:
תוכנית חוויתית זו כוללת פגישה בשדה עם מדריך דובר אנגלית או עברית, סיור מודרך בעיר העתיקה ובשווקים, ביקור באי הדקלים, ביקור בודבאי מול, עלייה לבורג’ חליפה וסיור פנורמי בדאונטאון. בסוף, כמובן, נכללת גם העברה חזרה לשדה.

תוכנית שהייה ל-24 שעות:
יממה שלמה בדובאי היא החוויה המושלמת לכל מי שנמצא בעצירת ביניים. בשדה יפגוש אתכם מדריך דובר אנגלית/עברית ויחדיו תסיירו בעיר העתיקה, בשווקים, באי הדקלים ובדאונטאון. לאחר מכן יסיעו אתכם למלון בו תבלו את הלילה. בבוקר למחרת תסעו לשיט ביאכטה שם תוגש לכם ארוחת בוקר יוקרתית, תבקרו בדובאי מול ותעלו לבורג’ חליפה. בסוף היום תצאו לטיול במדבר שכולל צילומי שקיעה וארוחת ערב במחנה בדואי שכוללת מופעים מקומיים מרהיבים.
לאחר יום מהנה זה, ייקחו אתכם אל השדה לטיסה הבאה שלכם.

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
אלכס סופיסנקי

אלכס סופיסנקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!