סים בדובאי – איזה רשתות סלולר יש בדובאי?

כרטיס סים דובאי

המכשיר הנייד צמוד אלינו כמעט 24 שעות ביממה, מה שאומר שנסיעות לחו”ל מחייבות אותנו להיערך מראש למספר שינויים. אם החלטתם לבקר בדובאי באמירויות הערביות, כדאי שתכירו את כרטיסי הסים הטובים ביותר המוצעים במקום.

אחד הדברים הראשונים שכדאי לעשות מהרגע שנחתתם בשדה התעופה של דובאי, הוא למצוא כרטיס סים מקומי שיאפשר לכם להשתמש בסמארטפון שלכם. כרטיסי סים בדובאי הם בדרך כלל לא זולים, במיוחד אם אתם נוהגים להשתמש בנייד בתדירות גבוהה. למרות זאת, ניתן למצוא מספר כרטיסי סים במיוחד לתיירים.

ספקי אינטרנט בדובאי

נכון לשנת 2020 יש רק 2 ספקיות אינטרנט מקומיות בדובאי – חברת Du וחברת Etisalat. הדבר אומר שאין תחרות בתחום, ולכן המחירים גבוהים ואתם מקבלים מעט ערך עבור הכסף. איחוד האמירויות היא אחת המדינות היקרות בעולם בכל הנוגע לכרטיסי סים. אפילו מדינות יקרות כגון שווייץ, נורווגיה ופינלנד זולות יותר בכל הנוגע לתחום זה.

השוואת פריסה בין שתי המתחרות בדובאי מעידה שחברת אטיסלאט היא הטובה מבין השתיים בכל הנוגע לאמירויות. למרות זאת, אם אתם נשארים רק באזור דובאי – לא תרגישו בהבדל גדול גם אם תשתמשו בסים של חברת דו.

היכן קונים כרטיסי סים בדובאי

בכל הנוגע לתיירים, יש 2 אופציות לרכישת כרטיסי סים – או לרכוש כרטיס בנמל התעופה של דובאי, או לחכות עד שמגיעים לעיר עצמה, ואז להיכנס לאחת מחנויות הספקיות. חנויות של דו ואטיסלאט תמצאו כמעט בכל קניון בעיר, ולכן הזמינות של הכרטיסים גבוהה. למרבה הפלא, רכישת כרטיס סים לתיירים דורשת דרכון – אז אל תשכחו אותו.

אם תבחרו לקנות סים בנמל התעופה, תוכלו לבחור באפשרויות נוספות – כגון וירג’ין מובייל וחנויות הדיוטי פרי במקום. רכישה בטרמינל 1 בדרך כלל ארוכה יותר מאשר טרמינל 2 ו-3, וזאת בשל תורים ארוכים. קחו זאת מראש בחשבון.

מחירי חבילות סים, אינטרנט ושיחות

כרטיסי סים של חברת Du מגיעים ב-3 חבילות שונות, כאשר האינטרנט תקף רק באיחוד והשיחות הן בינלאומיות:

  • חבילת 55 דירהם (15 דולר) – 500 מגה + 20 דקות שיחה. תקף ל-7 ימים.
  • חבילת 75 דירהם (20 דולר) – 2 ג’יגה + 40 דקות שיחה. תקף ל-14 ימים.
  • חבילת 110 דירהם (30 דולר) – 3.5 ג’יגה + 50 דקות שיחה. תקף ל-14 יום.

כרטיסי סים של חברת Etisalat מגיעים ב-2 תצורות, התקפות ל-14 יום בלבד:

  • חבילת 105 דירהם (29 דולר) – 1 ג’י’גה בלבד.
  • חבילת 105 דירהם (29 דולר) – 700 מגה + 40 דקות שיחה + 40 הודעות טקסט.

גם פה האינטרנט תקף רק באיחוד והשיחות הן בינלאומיות. אם תרכשו את החבילות של דו בחנות החברה בדיוטי פרי של דובאי, המחיר יהיה 90 דירהם (25 דולר) במקום 105 דירהם.

כרטיסי סים בחינם בנמל התעופה דובאי

לאחר בדיקת הדרכונים, קצין המכס יחזיר לכם את הדרכון יחד עם כרטיס סים חינם של חברת Du. אבל כמו תמיד, חינם הוא מוגבל לעומת ההיצע הקיים בתשלום – ולכן תקבלו רק 20 מגה ו-3 דקות שיחה. אם תעברו בבדיקת הדרכונים האוטומטית, לא תקבלו את הכרטיס החינמי.

כרטיסי סים של וירג’ין מובייל

כבר הזכרנו את האופציה הזו בהתחלה. החבילות של וירג’ין פועלות על הרשת של חברת Du המקומית, ומציעות ערך גבוה יותר תמורת הכסף. החבילות תקפות ל-30 יום בדובאי בלבד (אינטרנט ושיחות), ואם תרצו לחייג לחו”ל תצטרכו לרכוש חבילות יקרות יותר.

הנה המחירים של חבילות הבסיס בחברת וירג’ין:

  • חבילת 125 דירהם (34 דולר) – 6 ג’יגה + 50 דקות שיחה.
  • חבילת 171 דירהם (47 דולר) – 10 ג’יגה + 50 דקות שיחה.
  • חבילת 263 דירהם (72 דולר) – 20 ג’יגה + 50 דקות שיחה.
  • חבילת 339 דירהם (92 דולר) – 30 ג’יגה + 50 דקות שיחה.

לסיכום, איזה כרטיס סים לבחור?

למרות שלחברת אטיסלאט יש את הפריסה הסלולרית הטובה ביותר באזור, כרטיסי הסים של חברת וירג’ין מנצחים מבחינת עלות / תועלת. במחירים סבירים בהחלט תקבלו יותר זמן גלישה ודקות שיחה, על חשבון הרשת של החברה המתחרה.

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!