אמירטס: איך זה לטוס בחברת התעופה היוקרתית בעולם?

חברת התעופה אמירטס

אם מתחשק לכם לטוס באחת מחברות התעופה היוקרתיות והטובות ביותר בעולם, בלי לקרוע את הכיס – חברת אמירטס היא הבחירה הנכונה. השירות הקפדני, המחירים הנוחים והפריסה הבינלאומית הופכים את אמירטס למתחרה רצינית בעולם התעופה.

רגע לפני שנצלול למספרים וקצת על החברה, בואו נציץ בסרטון קצר כדי להבין איך נראית הסוויטה של המחלקה הראשונה במטוס 🙂

להדמיית 3D במחלקה הראשונה לחצו כאן >>

חברת אמירטס נוסדה בשנת 1985 על ידי ממשלת דובאי, ומאז הפכה לחברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות (לצד חברת איתיחאד איירווייז). החברה ידועה בסטנדרטים הגבוהים במיוחד שהיא מציבה, ולא סתם נבחרה לטובה ביותר בעולם לשנת 2016, וכן מקום רביעי בשנים 2017 ו-2018.

אמירטס נחשבת לאחת מחברות התעופה המובילות בעולם, מבחינת היקף הנוסעים והטיסות שהיא מספקת. בסיס הפעילות של החברה הוא נמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB), ממנו יוצאות כל טיסות החברה. נכון לקיץ 2020 אמירטס מתפעלת 270 מטוסים (בעיקר מדגם איירבוס ובואינג), כאשר 203 מטוסים נוספים נמצאים בהזמנה (מקור: ויקיפדיה).

הטיסות הראשונות של אמירטס הגיעו מדובאי לערים שונות בהודו ובפקיסטן, והחל משנת 1987 הורחבו היעדים גם ליבשת אירופה – כאשר הקו הראשון שהופעל היה ללונדון. כיום החברה מגיעה ל-157 יעדים שונים ביותר מ-80 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם – באפריקה, אסיה, יבשת אמריקה, אירופה ואוסטרליה.

רק כדי שתבינו עד כמה פופולרית החברה הזו – בין השנים 2019 ו-2020 (שעוד לא הסתיימה) טסו באמצעותה יותר מ-56 מיליון בני אדם. כמו כן, ברוח הדברים הנהוגים באמירויות (בהן רוב המקומיים הם למעשה אזרחים זרים) – גם בחברת אמירטס יש גיוון אתני מעל לממוצע: 60,000 עובדי החברה מגיעים מ-172 לאומים שונים, והחברה אף שברה שיא גינס בתחום.

חוויית שירות שלא הכרתם!

עד שנפתחו שערי השמיים בישראל, היינו רגילים לשירות הסטנדרטי של חברות התעופה המקומיות. מרגע שהחלה הרפורמה בתחום התעופה, נפתחו בפנינו עולמות שלמים של שירותי תעופה בסטנדרטים גבוהים יותר מאי פעם.

לחברת אמירטס יש מעל 61,000 ביקורות בציון 4 בטריפ אדוויזר, והיא ידועה בעיקר הודות לחוויית השירות הייחודית שלה במחלקת העסקים ובמחלקה הראשונה. מטוסי החברה נראים מבפנים כמו בתי מלון יוקרתיים, עם מושבים רחבים, שולחנות, בר צמוד ועוד שפע פינוקים. הכול מצוחצח ונקי ברמת היגיינה מטורפת, שכמותה כנראה לא תראו בשום חברת תעופה אחרת.

חלק מהמטוסים מציע גם חדרי שינה עם מיטות מפנקות, וכמובן אין צורך לציין את האוכל המשובח שמוגש לנוסעים. ביום בו יגיעו מטוסי אמירטס לישראל, נוכל גם אנחנו ליהנות מהשירות האקסקלוסיבי המוכר לטוב בכל רחבי העולם. החברה מקפידה לעדכן במתרחש את עשרות מיליוני העוקבים שלה ברשתות החברתיות, ומאפשרת כמובן להזמין כרטיסי טיסה גם אונליין באתר הרשמי.

עוד כמה מספרים מהאינפוגרפיקה הזו משנת 2015 שפורסמה באתר Arabian Gazette:

אינפוגרפיקה על חברת התעופה אמירטס

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!