זמן דובאי – מה השעה בדובאי?

שעה בדובאי

דובאי היא יעד התיירות החם כרגע ועלתה לכותרות בעניין רב. לישראלים אין צורך לכוון את השעון כי השעה בדובאי דומה לשעה בארץ רק ששם אין שעון קיץ אז הזמנים הם רגילים חוץ משינוי אחד שיש לקחת בחשבון – השעה בישראל היא אחת אחורה. כלומר אם השעה בישראל עכשיו היא 10 בלילה, בדובאי השעה תהיה 11 בלילה.

הנה השעה המדוייקת כרגע בדובאי:

הזמן בדובאי והאווירה

לא רק השעות דומות לזמן בארץ ובדובאי, בכל זאת אנחנו נמצאים במזרח התיכון גם מזג האוויר דומה אך חם ולח יותר בהשוואה לארץ, עם תנאים ואווירה שתואמים את המדבר הלוהט.

אם אתם בונים על לוח זמנים לטייל בחוץ כמו בארץ בשעות היום או אפילו בערב, כדאי שתתכננו לו”ז שיכלול רק אטרקציות ומקומות בילוי במקומות מקורים. כי שעות הצהריים החמות של דובאי הן לוהטות ביותר בקיץ ולחלוטין לא מאפשרות טיול רגלי קצר כמו בשעות היום בקיץ הישראלי.

השעה לבלות בדובאי

אז כיעד החם הנחשק והמקורי ביותר לתיירים, שילוב של מזרחיות בולטת, מסורת וכאפיות עם מודרניות מערבית מתקדמת ומעוררת השתאות, וכמקום מלהיב באיחוד האמירויות, כדי ליהנות מדובאי צריך לזכור גם מה השעה היותר טובה לבלות שם עם מזג אוויר אופטימלי. קודם אל זכרו שתמיד חם בדובאי. דובאי היא מדינה מדברית עם אקלים סוב טרופי שהוא נעים מאד בחודשי החורף, אך חודשי הקיץ חמים ואז החום בדובאי בלתי נסבל כיאה למקום מדברי. דקת שהות בחוץ היא בלתי אפשרית ולא מומלץ לטייל רגלית.

לעומת זאת שעות החורף שונות מאשר בארץ ואם בארץ חורפי מאד עם גשמים או סופות רעמים, זה הזמן שלכם ליהנות בדובאי ממזג אוויר נעים חם יחסית אך לא מעיק. בקיץ הטמפרטורות החמות יחד עם הלחות הגבוהה יכולות להיות מעיקות מאד ועוד נושבות רוחות מדבריות מימת המפרץ הפרסי ומביאות משם את הלחות. אך שעות היום והלילה בחודשי החורף נעימים ביותר ומומלצים לביקור שם. לכן כל תייר צריך לא רק לכוון שעונים ולבדוק מה השעה בדובאי אלא לקחת גם בחשבון את החום המדברי הלוהט בדובאי עם החיפוש אחר מקום מקורה וצונן בעיר הנופש הקסומה.

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!