6 אטרקציות ספורט ושעשועים מומלצות בדובאי

צניחה חופשית בדובאי

ההגעה לדובאי מפגישה את התיירים עם כל מה שאפשר לחלום עליו וכל מה שמישהו אחר כבר חלם עליו. משפחות, זוגות וקבוצות שמגיעות לביקור יוכלו ליהנות משלל אטרקציות ספורטיביות. חלקן נראות דומות לאטרקציות אחרות מסביב לעולם וחלקן ייחודיות ואין שני להן. בכתבה זו ריכזו את 5 האטרקציות הספורטיביות שתרצו לשלב בחופשה שלכם.

1. סקי דובאי
(Ski Dubai)

פארק סקי דובאי הוא מתחם מקורה בגודל 22,500 מ”ר שהטמפרטורה בו נעה בין מינוס 2 מעלות למעלה אחת. בכל ימות השנה ניתן לעשות סקי בדובאי, לעלות ברכבלים, לגלוש במורד ההר המלאכותי או לרדת באבובים. זוהי חוויה נפלאה לכל המשפחה שכוללת גם מתחם פינגווינים, אזורי הסעדה ומתקנים לילדים קטנים.

2. פארק מים אטלנטיס אקווה-ונטורה
(Atlantis Aqua-venture Water Park)

פארק מים המתאים לכל המשפחה וכולל אטרקציות מגוונות המתאימות לכל גיל. החל מבריכות שחייה ועד מפלים, מסלולי אבובים ושלל מגלשות. במתחם הפארק ישנן אטרקציות מרגשות נוספות כמו דולפינריום בו אפשר לשחות עם דולפינים, מפגש עם אריות ים ומופע האכלת קרישים.

3. פארק שעשועים מושנגייט דובאי
(Motiongate Dubai)

פארק שעשועים המתאים לכל המשפחה. המתקנים השונים מלווים בדמויות ואלמנטים מסרטי דיסני וכל אחד יכול למצוא את האזור הכי מרגש עבורו. מעבר למגלשות ההרים והסחרחרות, ניתן לעצור לצפות במופע בידור, להתכבד באחת מהמסעדות ולפגוש דמויות שיצאו מתוך הסרטים במיוחד כדי לשחק עם המבקרים.

4. פארק המים ווילד וואדי
(Wild Wadi Waterpark)

פארק מים לכל המשפחה. במתחם הגדול מחכות לכם 30 אטרקציות ובהן בריכות שחייה, מפלים, מסלולי אבובים ומגלשות. מתחמי האוכל והמנוחה שבמקום מיועדים להפסקות בין המתקנים וצבירת כוחות להמשך היום. העיצוב של הפארק משלב בין מתקנים חדישים לבין נגיעות עיצוביות ערבסקיות.

5. מסלול המרוצים בדובאי
(Dubai Autodrome)

אם אתם שייכים לאוהבי המכוניות ותמיד רציתם לעלות על מסלול מרוצים, זה המקום בשבילכם. מסלול המרוצים בדובאי מזמין אתכם לבחור את הרכב החלומי בו תרצו לנסוע ולעלות על מסלול המרוץ שנבנה בקפידה כך שהוא יהיה בטיחותי ומרגש בו זמנית. בין יתר הרכבים שמחכים לכם כאן אפשר למצוא רכבי פורמולה ופרארי.

6. האומגה של דובאי
(Xline Dubai Marina)

אם אתם נהנים מאומגה, אתם תהנו מהאומגה בדובאי שנחשבת לאומגה האורבנית הארוכה בעולם. היא ממוקמת בגובה 170 מטר וברגע השיא אפשר להגיע איתה למהירות של 80 קמ״ש. תתכוננו לעבור מאפס לשישים קמ”ש תוך שתי שניות וחצי בלבד!

לא מספיק? עוד אטרקציות בדובאי שלא כדאי לפספס.

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!