לפני שבוחרים מלון: 7 אזורים מומלצים לשהות בדובאי‎

מפת דובאי

מתכננים את החופשה הבלתי נשכחת שלכם בדובאי? בעיר יחכו לכם שלל בתי מלונות מפנקים, שפע של פעילויות ותיחשפו לתרבות מרתקת. כחלק בלתי נפרד מתכנון הטיול תרצו לבחור במקום לינה שיהיה גם נעים מבפנים וגם בשכונה שהכי נכונה לכם.

בכתבה זו נסקור את האזורים השונים בדובאי, נבחן מה כל אחד יכול לתת לכם בחופשה והיכן הכי יתאים לכם לבחור מלון לחופשה שלכם. אנחנו כבר מתרגשים ומקווים שגם אתם.

1. אזור הדאונטאון של דובאי – Downtown Dubai

הדאונטאון של דובאי נקרא בעבר “בור דובאי”. האזור מפותח מאד אך גם “מרגיש” תעשייתי ואמנם בתי המלון יוקרתיים אך היציאה מהם היא למגרש חניה. בדאונטאון אפשר לראות חלק מהמבנים המפורסמים בדובאי ובהם: בורג’ חליפה (Burj Khalifa), קניון דובאי (Dubai Mall) ואת מזרקות דובאי. ללא כל ספק זהו אזור מעניין אך הוא פחות נוח להסתובבות.

בשורה התחתונה: השהות באזור מתאימה בעיקר לאנשי עסקים אשר רוצים להיות קרובים למרכז, להגיע לפגישות בקלות ושמוכנים לצאת מהמלון למראה של מגרש חניה.

מלונות על המפה באזור הדאונטאון:

2. אזור דיירה – Deira

דיירה היא המשך של העיר העתיקה של דובאי, אך היא משלבת יותר אלמנטים מודרניים ולכן נחשבת לאחד האזורים הטובים לאלו שמחפשים סביבה אותנטית ומחיר מצוין. האזור מאופיין באופי מיוחד משלו והוא יכול להיות מעניין מאד. דיירה קרובה לשדה התעופה אך מרוחקת מחופי הים ומקומות בילוי רבים, אך אפשר להגיע אליהם באמצעות המטרו.

בשורה התחתונה: זוהי אופציה מעולה לאלו שמעוניינים להגיע לאזור אותנטי, יפה ובמחיר אטרקטיבי. יש לזכור שאל רוב מקומות הבילוי יהיה צורך לנסוע ברכב או בתחבורה ציבורית.

מלונות על המפה באזור דיירה:

3. אזור פאלם ג’ומיירה – Palm Jumeirah

פאלם ג’ומיירה הנראה מלמעלה כדקל הוא אזור גדול עם חופי ים מדהימים. האזור מתאים בעיקר לאלו שמחפשים חופשה של “בטן גב” או שמעדיפים לבלות הרבה במתחם המלון. כאן אפשר למצוא מלונות פרמיום מפנקים אך יש להביא בחשבון כי נסיעה אל מרכז העיר ואזורים תיירותיים אחרים דורשת רכב או שימוש בתחבורה הציבורית וכי היא דורשת זמן.

בשורה התחתונה: אזור זה יקר יחסית אך הוא קרוב לחופי הים והמלונות מעניקים תמורה הוגנת למחיר. מתאים למשפחות וזוגות שרוצים ליהנות בעיקר ממתקני המלון וחופי הים.

מלונות על המפה באזור פאלם ג׳ומיירה:

4. המרינה – The Marina

חוף הים קסום, גורדי השחקים מרהיבים והאזור שופע במסעדות מפנקות וברים. האזור מושלם עבור אלו שרוצים להישאר בקו החוף אבל גם לטייל. החיבור למטרו הופך כל יציאה לעיר לנוחה. העיר העתיקה ומרכז העיר מרוחקים כ-25 ק”מ מאזור זה כך שיש להביא זאת בחשבון. המלונות באזור נחשבים למעולים אך התשלום בהתאם.

בשורה התחתונה: האזור מושלם לאלו המעוניינים ליהנות מקו החוף, ממלונות טובים ומסעדות. המקום נחמד לטיול אך גם נחשב ליקר.

מלונות על המפה באזור המרינה:

5. אזור פסטיבל סיטי – Dubai Festival City

הפסטיבל סיטי הוא אזור מודרני בו מבני עסקים רבים ובו מרכז הקניות פסטיבל סיטי. אפשר למצוא פה שפע של מלונות יוקרה, מסעדות משובחות וזה המקום בו מתקיימים אירועים שונים לאורך השנה. בקניון פסטיבל סיטי אפשר לצפות במופע לייזר יוצא דופן ובהליכה בחוץ לצפות במופע המזרקות הייחודי. באזור זה ישנו מרכז מסחרי עם מסעדות מצוינות על הדובאי קריק. זהו אחד האזורים האטרקטיביים למגיעים לדובאי ולא במקרה.

בשורה התחתונה: מתאים לאלו שרוצים ליהנות מסביבה מודרנית, קצבית, מסעדות ושרוצים להיות קרובים לקניון שמציע את כל המותגים עליהם אפשר לחלום.

מלונות על המפה באזור הפסטיבל סיטי:

6. אזור אל ג’אדאף – Al Jaddaf

אזור זה ממוקם במזרח דובאי והוא אזור שופע במלונות אך אין בו אטרקציות מיוחדות למבקרים. עלות בתי המלון נחשבת לנמוכה יחסית וכמו שדובאי יודעת להציע, חלקם מפנקים מאד, אך כדי להגיע לאטרקציות המעניינות בדובאי יש להשתמש במטרו, ברכב או במונית.

בשורה התחתונה: האזור מתאים לאלו שרוצים לשלם פחות על המלון ולקבל תמורה טובה, אך שמוכנים לנסוע אל האזורים המעניינים באמת.

מלונות על המפה באזור אל ג׳אדאף:

7. אזור אל ברשה – Al Barsha

אל ברשה מציעה שילוב מושלם של קרבה למקומות מפתח, מקום שנעים לשהות בו ומחיר אטרקטיבי. מצד אחד המקום לא מושך במיוחד ולא קרוב להרבה נקודות מלבד קניון האמירויות (Mall of Emirates). מצד שני באמצעות המטרו אפשר להגיע בקלות אל העיר התחתית, למרינה ולשלל אזורים מעניינים. זה המקום המושלם ליהנות מקרבה לנקודות ציון רבות, מסעדות טובות ובמחיר הוגן.

בשורה התחתונה: האזור נחשב לאחד הטובים כשההסתכלות היא על מחיר ותמורה. אפשר להתנייד מאזור זה ברכב או להסתמך על המטרו ומוניות.

מלונות על המפה באזור אל ברשה:

מחפשים מלון? לסקירת המלונות שלנו בדובאי >

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

8 תגובות

    1. היי אלי,
      תוכל לראות את רשימת מקומות הבילוי בעמוד הבא באתר שלנו: https://www.salamdubai.co.il/nightlife
      יש שם ברים, פאבים, ברים על הגג ומועדוני לילה.
      זה כבר עבר סינון ואנחנו ממליצים רק על מקומות שיש להם דירוג גבוה, אנחנו כל הזמן דואגים להוסיף עוד מקומות.

  1. שלום לכם
    אתר מאוד שימושי ונותן מידע חשוב ומפורט
    אני טס ב20\12 איך אוכל להעזר בו יותר לפרטים כשאני יגיע לשם
    אשמח אם תוכלו לעזור לי

    1. בשמחה איתן! כשתגיע לשם תרגיש חופשי ליצור איתנו קשר ונשמח לסייע לך בכל עניין, אפשר גם בוואצאפ (יש לינק בתפריט העליון)

  2. הי אלון אני מגיעה ב30 לאוגוסט עד2 בספטמבר מחפשת מלון קרוב למרכז העיר הים פחות מעניין אותי השמח אם תמליץ לי על מלון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!