8 חופים בדובאי שפשוט אסור לכם לפספס

חופי ים בדובאי

דובאי שוכנת לחופו של המפרץ הפרסי ומציעה כמה מחופי הים היפים והציוריים ביותר בעולם. החל מחופים ציבוריים הנגישים לכולם, וכלה במפלטים פרטיים שרק מעטים מכירים – הנה כמה מהחופים השווים ביותר בנסיכות.

לדובאי יש כמעט אלף קילומטרים של חופי ים; מחציתם טבעיים ומחציתם מעשה ידי אדם באיים המלאכותיים השונים. לא משנה אם בא לכם ליהנות מגלישת גלים פראית, לעשות פיקניק על החוף עם משפחה או חברים, או פשוט ליהנות מיום של בטלה מול המים – בדובאי תמצאו בדיוק את החופים המתאימים.

חופי ים ציבוריים בחינם

1. חוף 4 על 4

כשמו כן הוא, מדובר בחוף ים רחב ידיים שיצריך מכם הגעה ברכב. ניתן להגיע בכל שעה משעות היום, וליהנות מנוף מדהים אל הים ואל הסביבה, כולל מלון בורג’ אל ערב הניצב באופק מצד שמאל. המים התכולים הנפרשים עד האופק והחול הלבן הרך, הופכים את המקום לחוף ים שכאילו יצא מספרי אגדה. קחו בחשבון שבמקום אין מסעדות או שירותים, לכן הצטיידו מראש בכל מה שנחוץ לכם לשהייה בחוף המקסים הזה.

מיקום: דרך ג’ומיירה ביץ’ בסמוך לפארק ג’ומיירה, שכונת ג’ומיירה 2.

2. פארק החוף אל-מזמאר (Al Mazmar Beach Park)

חוף ים מקסים שמציע מגוון רחב של אפשרויות לכל אחד ואחת – ריצות לאורך הים, סקי מים, ברביקיו על החוף, שחייה בים או בבריכה הנמצאת במקום, שהייה בבונגלוס ממוזגים, משטח רולרסקטים או פשוט לבנות ארמונות בחול הרך.

חוף אל-מזמאר מציע יותר מ-25 בורות ייעודיים למנגל וברביקיו (בתנאי שאת כל השאר אתם מביאים), כולל שולחנות וכיסאות מעץ, וכל זה לצד 1,600 עצי דקל, 300 עצי קוקוס ו-6,000 סוגים של צמחים המקיפים את המפרץ הציורי המרהיב. החוף ממוקם בדיוק בקצה דובאי, ומציע אווירה נינוחה, שלווה ואיטית יותר מקצב החיים הרגיל, מה שאומר שיש גם פחות תיירים.

בחוף יש לא מעט מתקנים ומקומות בתשלום לאכול בהם, כמו גם חניה חינם. למרות שמדובר בחוף ציבורי הנגיש לכולם בחינם, אל-מזמאר הוא היחיד שגובה דמי כניסה של 5 דירהם. ימי שני ורביעי מיועדים לנשים בלבד.

מיקום: מדרך ג’ומיירה ביץ’ להמשיך 5 ק”מ צפונה לנמל “אל האמריה”. החוף ממוקם במתחם המגורים אל-מזמאר.

3. חוף JBR (ג’ומיירה ביץ’ רזינדס)

זהו ככל הנראה אחד החופים העמוסים ביותר בדובאי, אבל תמיד תוכלו למצוא בו את הפינה שלכם. מיקומו בשכונת היוקרה ג’ומיירה ביץ’ רזידנס, הופכת את חוף JBR למבוקש ביותר עם נהרות של אנשים הזורמים אל המקום. רק הודות לעובדה שמדובר בחוף ענק וארוך במיוחד, מתאפשר לכל אחד ואחת למצוא את רצועת החוף הפרטית שלו.

אפשר לטייל לאורך החוף וליהנות ממגוון אטרקציות (או לקחת בהן חלק), כגון סקי מים, גלשני אוויר, שחיינים ורוחצים, חובבי גלידה, שחקני כדורעף חופים, רצים, צוללנים וכאלו הבאים לפארק המתנפחים “אקווה פארק”. חוף JBR מציע גם שפע מסעדות, בתי קפה ומקומות לארוחת בוקר – לצד מתחמי בידור ובילוי הכוללים בתי קולנוע, משחקי וידאו וגני שעשועים. המתקנים בחוף כוללים השכרת מיטות, מקלחונים וחדרים להחלפת בגדים.

מיקום: חוף הים מהצד הנגדי של מתחם JBR.

4. חוף העפיפונים (Kite Beach)

אחד מחופי הים הגדולים ביותר בדובאי, שמאפשר לכם, לבני המשפחה, לחברים, לשכנים וגם לחברים ולבני המשפחה של השכנים להגיע למקום. כשמו כן הוא, החוף רוחש פעילות אינסופית – החל מהעפת עפיפונים, פארק גלגליות ומתקן מיני בנג’י, וכלה במסלולי חבלים, מתקן הקלע האנושי וכן מגוון פעילויות מים כגון שיט קיאקים, סירות פדלים וסקי מים.

למעוניינים בפעילות יותר מתונה, כגון הליכה או ריצה, המקום מציע גם מסלול ייעודי באורך 14 קילומטרים. בסוף יום של פעילות ניתן ללכת לאכול במגוון מקומות ומשאיות אוכל בקרבת מקום.

מיקום: רחוב 5a (מאחורי דרך ג’ומיירה ביץ’), שכונת אום סוקים.

5. חוף מרקאטו (Mercato Beach)

אם בא לכם לברוח מההמונים אל קצת שקט ושלווה, בואו לחוף הים מרקאטו בשכונת ג’ומיירה 2. זהו חוף ים מקסים ושליו ביותר, המציע בריזה קרירה ונעימה באופן כמעט תמידי – מצוין למי שסובל מהחום המזרח תיכוני.

אומנם זה לא החוף היפה ביותר באזור, אבל הוא מציע כל מה שדרוש כדי שתיהנו מיום של שקט: שמש, ים וחול. מעבר לכך תמיד אפשר ליהנות מהנוף המדהים סביב, הכולל את מגדל בורג’ חליפה שממנו לא שבעים אף פעם. המקום אינו מציע שום מתקנים ומקומות לאכול, אז או שתביאו הכול איתכם או שפשוט תגשו לקניון מרקאטו בצד הנגדי – או שתפנו לנמל הדגים של ג’ומיירה, המציע מבחר מסעדות ובתי קפה.

מיקום: רחוב 13a, ג’ומיירה 2

חופי ים פרטיים בתשלום

6. מועדון חוף התכלת (Azure Beach Club)

זהו אחד ממועדוני החוף המבוקשים ביותר במתחם המגורים JBR, בו ניתן ליהנות מבריכת שחייה מעוצבת וכן מגישה מלאה לחוף הים הפרטי של המתחם. האליטה של דובאי נוהרת למקום בסופי שבוע, ואילו בשאר הימים המקום מלא בעיקר באורחי מלון ותיירים. בבריכה היוקרתית תוכלו לשחות היישר אל הבר הנמצא בלב הבריכה, ואם תתעייפו תוכלו לנוח באחד מבתי הקבאנה עם עד 7 חברים / בני משפחה.

מיקום: ריקסוס פרימיום דובאי, טיילת JBR
עלות: 300 דירהם בימי ב’-ה’; 400 דירהם בסופ”ש, 10:00 – 23:00

7. מועדון חוף אפס כבידה (Zero Gravity)

בשעות היום הוא מועדון חוף להתרגעות, ובערב הופך “אפס כבידה” לאחד ממקומות הבילוי הליליים המרגשים ביותר במזרח התיכון. כאשר השמש זורחת תוכלו להתרווח בניחותא על החוף, וליהנות משעות האור בעצלתיים, בים או בבריכה, ולספוג את השמיים הכחולים והגלים המתרגשים אל החוף.

אם תהיו רעבים, תוכלו לנצל את קבאנת החוף הפרטית במקום המציעה מטעמי ברביקיו, סטייקים והמבורגרים. ימי שלישי מוקדשים לנשים, הנהנות מכניסה חינם לבריכה ולים לאורך כל היום.

מיקום: אזור הנחיתה של סקאי דייב, המרינה של דובאי
עלות: החל מ-160 דירהם מדי יום, 10:00 – 02:00

8. סופיטל דובאי דה פאלם (Sofitel Dubai The Palm Resort)

על חופו של האי המלאכותי פאלם ג’ומיירה, תמצאו את אחד מחופי הים היפים ביותר באזור, המיועד בדיוק למשפחות.

הילדים יכולים ליהנות ממגוון רחב של פעילויות במועדון הילדים Amura, והמבוגרים יכולים ליהנות מיום של עצלתיים על החוף או לרגלי בריכת השחייה.

חוף סופיטל עמוס במסעדות ובבתי אוכל מכל המינים והסוגים, ואפילו הפודי העיקש ביותר יאכל כאן עד להתפקע. על כך תוסיפו את מגוון פעילויות הספורט המוצעות למשפחות, לצד הנופים המדהימים סביב האי – ויש לכם יום שלם של חוויות לצבור.

מיקום: מתחם נופש וספא סופיטל דובאי דה פאלם, פאלם ג’ומיירה.
עלות: 250 דירהם למבוגרים, ב’-ה’ (כולל קופון 180 דירהם לאוכל ושתייה); 100 דירהם לילדים מתחת לגיל 11, ב’-ה’ (כולל קופון 65 דירהם לאוכל ושתייה).

נראה טוב? הנה עוד אטרקציות בדובאי שלא כדאי לפספס.

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!