הכינו את המזוודה: איך מתלבשים בדובאי ואיזה בגדים לקחת?

מה לובשים בדובאי

שילוב בין צניעות לבין חופי ים קסומים ובריכות מפנקות יחד עם חום שיכול להיות קיצוני מאד, מעלה את השאלה מה כדאי להכניס למזוודה לפני שעולים למטוס לדובאי. בכתבה זו נבחן מהם הפריטים שלא תרצו להשאיר בארץ וכיצד תחסכו לעצמכם אי נעימויות עם הגעתכם לאמירויות המאוחדות.

דובאי היא ארץ מדברית אשר הצליחה ליצור את הבלתי יאמן עם גורדי שחקים ואיים מלאכותיים. הבניה והחזון אינם משנים את מזג האוויר החמים – בקיץ הטמפרטורות בחוץ יכולות להגיע ל-45 מעלות, בחורף מזג האוויר נוח יותר מנע סביב 24 מעלות. אלא אם אתם סובלים מאד ממזגנים, תוכלו להסתפק בטיול שלכם בבגדים קלילים ואת המעילים החמים או המגפיים תוכלו להשאיר בבית.

קוד לבוש במקומות ציבוריים

דובאי היא מדינה מוסלמית ומצופה מהאזרחים והתיירים להסתובב במקומות ציבוריים באופן מכובד. כדי לכבד את התושבים וגם את החוק, עליכם ללכת במקומות ציבוריים בבגדים שמכסים את הכתפיים והברכיים. את הגופיות תצטרכו להשאיר בבית או ללכת איתן רק בבית המלון וכך גם עם מכנסונים (הדבר חל על גברים ונשים). כמו כן, הימנעו מבגדים חושפניים, אלו עלולים ליצור אי נעימות. אתם יכולים לארוז במזוודה בגדים קצרים שעומדים בכללים הללו.

קוד לבוש במלון

במלון תוכלו להסתובב בבגדים רפויים וכמובן תוכלו להתפנק בבריכה עם בגד הים האהוב עליכם. לרוב, בחופי הים ובפארק המים ניתן להיות עם בגדי ים אך ישנם מקומות שיגבילו אתכם ויבקשו מהנשים בגד ים שלם ומהגברים להימנע מהורדת חולצה. הכינו את עצמכם לכך ודאגו לבגדים עליונים שמתאימים לכניסה למים. אם אתם חובבי ספורט, מומלץ לא לשכוח בגדי ונעלי ספורט כיוון שכמעט בכל מלון ישנו חדר כושר מאובזר ברמה גבוהה.

היכונו למדינה חמה

ציינו את הטמפרטורות הצפויות בדובאי ואתם צריכים לדאוג שיהיו לכם בגדים מתאימים. נסו להימנע מבגדי ניילון וג’ינסים צמודים בעונת הקיץ. עדיף שתארזו בגדי כותנה קלילים לאורך כל השנה וכמו כן כדאי שיהיו לכם מספיק סטים של בגדים כי יכול להיות שתחליפו יותר מהרגיל בשל החום וההזעה.

קחו אתכם משהו לשים מעל

יכול להיות שבמהלך החופשה שלכם תיכנסו למקומות שדורשים צניעות רבה יותר מהמלון או הקניון. מומלץ להביא בגד עליון קל שיכסה את הידיים במלואם ולדאוג שיהיו לכם מכנסיים שיכסו את הרגליים לחלוטין. הדבר נכון לגברים ולנשים. שימו לב, גם במלון תצטרכו לכסות את עצמכם במעבר בין החדר לבריכה ואל תצפו להסתובב עם בגד הים בלבד או ללא חולצה.

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!