8 מקומות סודיים בדובאי שרק המקומיים מכירים

מקומות סודיים בדובאי

דובאי עושה את הבלתי יאמן – היא תפתיע אתכם עם המגדלים הענקיים, האיים המלאכותיים ומציעה לתיירים שפע של אטרקציות. אבל אם אתם רוצים לגלות את המקומות הסודיים שרק המקומיים מכירים, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה.

1. חוף אל ממזר – החוף הקסום בדובאי

חוף אל ממזר (Al Mamzar Beach Park) הוא אחד החופים הקסומים הפחות מפורסמים בדובאי. החול לבן, חלק ונקי. המים מושלמים ובסביבה אפשר למצוא מסעדות, מגרש החלקה ואפילו לשכור אופניים. אם אתם חובבי חופי ים ואתם צריכים לבחור בין חופים שונים בדובאי, את זה לא תרצו לפספס. זהו מקום מושלם לראות ממנו את השקיעה ולבילוי עם הילדים.

כתובת: Al Mamzar Beach Park – Al Mamzar Beach Street

עוד חופי ים בדובאי >

2. הבר הנסתר עם הקוקטיילים המצוינים

בר הקוקטיילים הסודי מאוחרי כוננית הספרים נמצא אמנם באחד מהרחובות השוקקים ביותר בדובאי אך הוא מוסתר מאחורי כוננית ספרים. אם אתם אוהבים קוקטיילים אבל יותר מכך, אוהבים להיות מופתעים מאווירה ייחודית שאפופה במיסתורין של סודיות, אתם לא רוצים לדלג על Nippon Bottle Company.

כתובת: Sheikh Zayed Rd – Business Bay – Dubai (בקומה 5 של מלון JW Marriot).

עוד ברים ופאבים בדובאי >

3. אגמי אל קודרה – הדיונות שלא תרצו לפספס

אגמי אל קודרה (Al Qudra Lakes) הם המקום המושלם עבורכם. אם אתם אוהבים את הטבע, מחוברים לשקט שלו ורוצים לצפות בברבורים וסוגים שונים של אווזים, תרצו הגיע לכאן. במקום שלל אגמים יפיפיים, מעל ל-130 זני עופות שמשתכשכים במים ונהנים מהחופש ובעיקר שלווה. אתם יכולים להגיע בבוקר או לקראת הערב ולצפות בשקיעה הקסומה.

כתובת: Al Qudra Lakes על דרך D63 Al Qudra Road

עוד אטרקציות שוות בדובאי >

4. מסלול רכיבה קודרה – השביל האידאלי לרוכבי אופניים

אם אתם מחפשים בכל מקום את ההזדמנות לרכב על אופניים ואתם מחפשים מקום אקסטרימי במיוחד, Al Qudra Cycle Path הוא מסלול שלא תרצו לפספס. מדובר על מסלול לאורך כמעט 100 קילומטרים כשהלולאה הקצרה ביותר באורך 50 ק”מ. תוכלו לשכור כאן אופניים ולהתחיל לרכב בין הדיונות המדבריות המרגשות והנוך עוצר הנשימה.

כתובת: Al Qudra Road, Dubai United Arab Emirates

עוד פעילויות ספורט ואקסטרים בדובאי >

5. שדרות אל סרקל – המיקום המושלם לאוהבי אמנות

שדרות אל סרקל (Alserkal Avenue) הם המקום לאוהבי האומנות. לא כל מי שמטייל בדובאי רוצה ללמוד, להכיר ולפגוש את סצנת האומנות והתרבות, אך אם אתם רוצים לדעת עוד על המקום ועל התושבים, זה מקום שלא תרצו לפספס. בקרו בגלריות האומנות, שבו בבתי קפה מקומיים ואם תרצו תוכלו גם להשתתף בסדנאות אומנות. בסביבה זו מחכה לכם חוויה מושלמת, שונה ומעניינת.

כתובת: 17th St – Al Quoz

עוד מוזיאונים בדובאי >

6. בית החצר של דובאי – הקומדיה במיטבה

בית החצר של דובאי (Courtyard Playhouse) הוא מקום נוסף להכיר בו את הסצנה המקומית. אם אתם רוצים להיכנס אל תוך האווירה של דובאי, להכיר את חיי התרבות, להבין כיצד התושבים מבלים כאן ולא רק להגיע כתיירים, תרצו להיכנס אל בית החצר ולצפות במופעי הקומדיה המשובחים. חוויה זו מתאימה רק לאלו שרוצים לקבל יותר מהטיול שלהם.

כתובת: The Courtyard – 4 B St – Al Quoz

עוד מקומות בילוי בדובאי >

7. אמבט חלב עיזים – המקום להתפנק בו כמו קליאופטרה

רבות נאמר על יתרונות החלב וקליאופטרה הקפידה לרחוץ באמבט חלב כדי לשמור על עור צעיר ורענן. כשאתם מגיעים לדובאי אתם יכולים לבלות, למתוח את הגבולות וגם לדאוג לעצמכם. ב-Dubai Milk Bath תוכלו ליהנות מטיפולים ברמה גבוהה ולהיכנס לתוך אמבט של חלב עזים וכל זאת כדי לחזור לארץ רעננים ועם עור זוהר.

כתובת: A1130 Al Wasl Rd – Umm Suqeim 2

זה לא נגמר בחלב עיזים, מסתבר שיש לא מעט סוגי אמבט שונים ומשונים כמו ארס נחשים, דבש ועוד (לרשימה המלאה).

8. בית הגלים בחוף ג׳ומרייה – הריגוש שבגלים

בית הגלים של דובאי בחוף ג’ומרייה Surf House, מזמין את אוהבי האקסטרים שרוצים ללמוד ולהתנסות בגלישה לעשות זאת באווירה מרגשת. כאן תוכלו לשכור ציוד, לעבור שיעורי גלישה וליהנות מהגלים. אם תרצו לנוח או לסיים את החוויה בטעם מושלם תיכנסו לבית הקפה שמגיש ארוחות קלילות אך מפנקות. זהו מקום מושלם לחוות את החופים לאלו שמגיעים בין החודשים אוקטובר לאפריל.

כתובת: Villa 12a 3 A St – Umm Suqeim Jumeirah 3

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!