נשבר שיא גינס: בדובאי הושקו המזרקות הגדולות ביותר בעולם

מזרקות הפאלם

ביום 22 לאוקטובר 2020 נשבר שיא גינס עולמי חדש כשהושקו בדובאי המזרקות הגדולות ביותר בעולם בשטח כולל של 7,327 מטר רבוע. המזרקה שוברת השיאים נקראת The Palm Fountain, והיא תוכננה כך שתכלול גם אפקטים אורקוליים, כגון אורות צבעוניים, מוזיקה ועוד.

מתחם מזרקות הפאלם ממוקם באזור הבילויים The Pointe, באי הדקלים פאלם ג’ומיירה בדובאי. המים המותזים לגובה 105 מטר באוויר, רוקדים ומתזזים לצלילי שירים מכל רחבי העולם. פלטפורמת המזרקות עצמה בנויה בשטח של 130 מטר רבוע, והמופע מואר באמצעות יותר מ-3,000 נורות לד צבעוניות, המאירות את השמיים מעל ואת המים מתחת.

מזרקת דה פאלם פתוחה לציבור לאורך כל ימות השנה, ומציעה מבחר הופעות המשלבות מים ומוזיקה – כגון הזמר המקומי חאליג’י, מוזיקה בינלאומית וכן מוזיקה קלאסית. המופעים מתקיימים בימי שבת עד רביעי – החל מ-7 בערב עד 10 וחצי בלילה; ובימי חמישי ושישי החל מ-7 בערב עד 11 וחצי בלילה. כל מופע נמשך 3 דקות, כל חצי שעה.

אירוע ההשקה

במהלך אירוע ההשקה הנוצץ והמושקע של המזרקה, מבקרים במתחם דה פוינט הוזמנו לקחת חלק במגוון פסטיבלים שהחלו בשעה 4 אחר הצהריים. מופעי הבידור כללו מספר תקליטנים, הופעות ריקוד וכן מופע זיקוקין דינור. בין המשתתפים היו מקומיים ותיירים נרגשים, שצפו לראשונה במזרקת דה פאלם שוברת השיאים. יש לציין שבכל מהלך האירוע נשמרו בקפדנות כל הנחיות הבריאות והבטיחות, כולל מדידות חום.

עומאר חורי, מנהל חברת “נאקיל קניונים” שהפרויקט בבעלותה, צוטט באתר השיאים של גינס: “זהו רגע היסטורי עבור נאקיל קניונים, המדגיש את מחויבותנו להביא חוויות חדשות וייחודיות לכולם. אבן פינה זו היא חגיגה אמיתית לנחישותה של דובאי, ואנו מצפים בכיליון עיניים להשראה שהיא תעניק למבקרי דה פוינט, תושבי איחוד האמירויות, בעלי העסקים, התיירים והקהילה הבינלאומית בכללותה.”

שאדי גאאד, מנהל שיווק בכיר בחברת גינס שיאי עולם – אמר כי “GWR מתכבדת להכריז רשמית על מזרקות דה פאלם כשוברות השיא של המזרקה הגדולה ביותר בעולם. מזרקה זו היא דוגמה לעוד אבן דרך בהישגיה האדריכליים של דובאי, ואנו נרגשים להכריז עליה כ-Officially Amazing” (סימן רשום של חברת גינס שיאי עולם).

עוד מידע על מזרקות הפאלם >>

קרדיט לתמונה: Abdullah Dubai

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!