15 דברים לא שגרתיים שרואים בדובאי מדי יום

טיגריס ברכב בדובאי

דובאי היא עיר מגוונת ועשירה בתרבויות. השילוב בין הקדמה הטכנולוגית, העושר הרב של התושבים והזיקה ליוקרה ופאר יוצר מספר תופעות יומיומיות שלא רואים בכל מקום.

הנה 15 התופעות ההזויות שתוכלו לראות ברחובות דובאי:

1. חיות מחמד אקזוטיות ברכב

טיגריס ברכב בדובאי
כשבארץ אף אחד לא מתרגש לראות אדם הולך עם כלב ברחוב או באוטו, בדובאי תתקלו בחיות מחמד לא שגרתיות בלשון המעטה. העושר הרב של אזרחי המדינה איפשר לאנשים רבים לרכוש ולאמץ חיות שאנחנו רגילים לפגוש רק בתוך כלוב ממוגן בגן החיות, כגון אריות צ’יטות ואפילו טיגריסים.

2. רכבי יוקרה אקזוטיים בכל מקום

רכבי יוקרה בדובאי
בהיות דובאי מדינה כל כך עשירה ומפוארת, תעשיית מכוניות היוקרה משגשגת. במהלך ביקורכם בדובאי אתם עלולים להיות מודהמים מריכוז וכמות מכוניות היוקרה הנמצאות בכל מקום. לא תוכלו לפספס. הנה המחיר של השכרת למבורגיני ליום אחד.

3. גם שוטרים נוסעים על רכבי יוקרה!

רכבי יוקרה לשוטרים בדובאי

דובאי כל כך עשירה שאפילו השוטרים בה נוסעים במכוניות יוקרה כמו למבורגיני ומרצדס. את רכבי המשטרה תזהו לפי הצבע הדומיננטי של המשטרה – מכוניות לבנות עם פסים ירוקים כהים. ירוק כהה הוא צבע ההיכר של משטרת דובאי.

4. תחנות אוטובוס ממוזגות

במקרה ומזלכם לא שפר עליכם ולא מצאתם את עצמכם מתניידים בעזרת מכוניות יוקרה, תוכלו לנסוע בקווי התחבורה הציבורית ולהנות מתחנת המתנה ממוזגת ונעימה.

5. גמלים חונים בחניות רכבים

גמלים חונים ליד רכבים בדובאי
קרדיט לתמונה: https://www.youtube.com/c/MarkoAndruss/videos

בין היוקרה והחדשנות ברחובות דובאי תופתעו להיתקל בגמלים אשר “חונים” בחניות של רכבים, או מסתובבים ברחובות ומסיעים תיירים כאטרקציה. לחובבי הז’אנר מומלץ לברר על חווית “ספארי גמלים” שמתקיימת באזור היותר מדברי של דובאי.

6. מסוקים שמעבירים מסוקים כדי להימנע מפקקים

בשמיי דובאי תוכלו לראות מסוקים הנושאים רכבים. שירות זה זמין עבור אנשים שרוצים לחסוך בזמן ולוותר על חלק מהדרך הפקוקה שעליהם לעבור. לגיטימי סך הכל!

7. כספומט שמוציא זהב

במקום להוציא ממכונה אוטומטית כסף מזומן, פחית או קולה או חטיף שוקולד, בדובאי קיימות מכונות אוטומטיות אשר מוציאות חתיכות זהב טהור 24 קראט ומעלה. כרגע איחוד האמירויות הוא המקום היחיד בעולם שמאפשר לקנות זהב דרך מכונות אוטומטיות.

8. כרישים בקניון

בביקור המזדמן שלכם בקניון דובאי הראשי תידהמו לגלות שבמרכז הקניון עומד אקווריום באורך 32 מטר ורוחב 32 מטר! האקווריום מכיל בתוכו כרישים וחיות ימיות נדירות אחרות.

9. גורדי שחקים מפותלים

בעודכם משוטטים ברחבי העיר לא תוכלו להתעלם מגורדי השחקים הרבים הבנויים בצורות מפותלות אדר מפעימות כל אדם הנחשף למראה זה. מבט חטוף באחד מבניינים אלה מדגיש את הקידמה והיוקרה הניכרת בדובאי תוך התפעלות רבה.

10. עמדות מזון לנזקקים

בחלק מהקניונים תוכלו למצוא עמדות חלוקת מזון לנזקקים. עמדות אלה כוללות מספר מדפים עם מוצרים בסיסיים. בעוד אין הנהלת הקניון מגבילה את החלוקה, ההמלצה שכתובה על העמדה מבקשת מכל אדם לא לקחת יותר ממוצר אחד מכל סוג. טרנד זה התפשט גם למסעדות מסוימות שמציעות ארוחות חינם לנזקקים.

11. אומגות באורך קילומטר

אחת האטרקציות הפופולריות בדובאי הן אומגות העל. בפעם הבאה שתביטו מעלה בדובאי סביר שתתקלו באחד האומגות שיש לעיר להציע, אם לא באומגה הגדולה בעולם שעוברת מעל מרינת דובאי באורך של קילומטר שלם. לא מומלץ לבעלי פחד גבהים!

12. כל סוגי הפארקים וגני השעשועים

דובאי עשירה בגני שעשועים בנושאים שונים, כמו פארק מים, לונה פארקים ואפילו פארק שעשועים בנושא בוליווד. מכיוון שפארקים אלה פזורים באיזורי העיר השונים יש סיכוי טוב שתתקלו במגלשות מים או רכבות הרים המתנשאות לגובה רב במהלך השוטטות ברחבי העיר.

13. שירותים ציבוריים מפוארים

במהלך ביקורכם יכול מאד להיות שתגיעו לרגע בו תאלצו להשתמש בשירותים ציבוריים. אל דאגה! מדובר על שירותים מפוארים ונקיים יותר מרוב השירותים הפרטיים בסטנדרט הישראלי.

14. פלאפונים מצופים זהב (אמיתי)

שוק הזהב בדובאי הוא מהגדולים בעולם. ציפוי חפצים יומיומיים בזהב הוא בחירה אופנתית פופולרית, כשאחת התופעות הנפוצות ביותר שתוכלו לראות היא פלאפונים סלולריים מצופים בכיסוי זהב. יכול מאד להיות כשתראו מקומי שולף פלאפון זהוב יהיה מדובר על זהב אמיתי.

15. צפייה בסרטים מהגג של הקניון בחורף

קולנוע על הגג בדובאי
קרדיט: מתוך עמוד הפייסבוק הקולנוע Cinema Akil

כולנו אוהבים ללכת לבתי קולנוע, לפעמים גם מעיזים והולכים לדרייב אין כדי לגוון בחווית הצפייה. בדובאי החליטו לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהפוך את החוויה לטיפה יוקרתית יותר. כך תוכלו למצוא מספר בתי קולנוע בעיר כמו זה שבתמונה שנמצאים על גגות של מתחמים גדולים באוויר הפתוח מתחת לכיפת השמיים. בגלל מזג האוויר הנעים בחורף, הם כמובן גם פעילים בעונה זו 🙂

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!