5 מלונות יוקרה בדובאי שיגרמו לכם להרגיש כמו מלכים

מלונות יוקרה בדובאי

דובאי היא אחת הערים העשירות בעולם ובהתאם היא מפוארת ואופנתית. עתה, כשהיא עומדת להיפתח בפני הישראלים, אנחנו עומדים לטעום ולפגוש את כל העושר שלה. על אף שדובאי היא מדינה מוסלמית ושבאזורים הציבוריים מצופה גם מהתיירים להסתובב בצורה צנועה, במלונות ובאזורי הבילוי אפשר לבלות ולהתפנק ולהתענג על החיים הטובים.

אם אתם חושבים ומתכננים לנסוע לדובאי, אתם לא תרצו לפספס את חווית המלונות הטובה ביותר. במיוחד עבורכם הכנו רשימה של חמשת מלונות היוקרה המפנקים והמרשימים ביותר בהם תרצו לשהות:

במקום הראשון: מלון בורג’ אל-ערב (Burj Al Arab)

המלון היחיד בעולם המדורג בשבעה כוכבים שמציע יוקרה שאין שני לה. המלון ממוקם על אי פרטי משלו והגישה אליו נעשית אך ורק באמצעות מסוק פרטי משדה התעופה או עם נהג שייקח אתכם משדה התעופה ברולס רויס השייך לצי המלון. כבר מהכניסה למלון תרגישו את היוקרה, הסטייל ותתפנקו כפי שמעולם לא התפנקתם.

בתוך המלון יחכו לכם שירותי הארחה ברמה הגבוהה ביותר כולל באטלר אישי, מועדון ספא, מספרה, סאונה, חמאם ובריכות צלילה. בחלק החיצוני יכולים תוכלו להתפנק בבריכה, בחוף הים ולגשת למגוון אטרקציות בדובאי. אם המלון נמצא במסגרת התקציב שלכם, כל שתצטרכו לעשות הוא להזמין מקום מראש כי החדרים נתפסים במהרה.

ואם זה לא מספיק צפו בסרטון הבא:

במקום השני: וואן אנד אונלי דה פאלם דובאי (One & Only The Palm Dubai)

מלון בוטיק הממוקם על הסהר המערבי. זה המקום האידאלי לאוהבי השקט והשלווה שלא רוצים לוותר על פאר ופינוק. במלון 90 יחידות בלבד והדבר שומר על תחושה אינטימית ונינוחה. על אף שאין הרבה חדרים, כל אחד מהם מרווח, מפנק ומעוצב בהשראת הארמונות המוריים באנדלוסיה ולכל חדר מרפסת וטרסה פרטית.

חוף הים של המלון הוא חוף פרטי כך שרק האורחים יכולים לבלות בו. כאורחים תוכלו ליהנות גם ממגרש הגולף, שלל פעילויות ספורט ומים וכן שפע של אפשרויות קולינריות, כולל מסעדתו של יאניק אלנו, שף משלן.

במקום השלישי: מלון רפלס דובאי (Raffles Dubai)

המלון היוקרתי נבנה בהשראת הפירמידות והוא אמנם לא נראה הכי מפואר, אך השירות והמתקנים הם ברמה הכי גבוהה שתוכלו לצפות מהביקור שלכם. כל פרט במלון נבחר בקפידה, מהכניסה ועד לחדרים וכל האורחים יכולים ליהנות משירותי באטלר אישיים סביב השעון.

חדרי המלון מתחילים מגודל של 70 מ”ר, מה שאומר שמצפה לכם מרחב מפנק ובנוסף לכך תוכלו להשקיף לנוף של דובאי. המלון ממוקם במרחק של כ-15 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה ובמרחק דקות ספורות לאטרקציות שירגשו אתכם.

במקום הרביעי: מלון פור סיזנס דובאי בג’ומיירה ביץ’ (Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach)

אתר נופש ברמת חמישה כוכבים שמציע לכם שתי בריכות שחייה חיצוניות וחוף רחצה פרטי. האתר שוכן על חוף ג’ומיירה ביץ’ ותוכלו לקבל שירות מלא סביב השעון בכל אזורי המלון. מבחינת העיצוב, ניתן לראות קו מודרני בנגיעות יפיפיות של עיצוב ערבסקי.

באתר הנופש תוכלו להתפנק מטיפולי ספא ברמה גבוהה, סוויטות מגורים רחבות ואם תרצו בכך, תוכלו לבקש קונסולת משחק לשימוש אישי בחדר. בנוסף לכל אלה, מחכים לכם במקום שני מגרשי טניס, מסלול ריצה על החוף וארוחת בוקר מפנקת.  

במקום החמישי: מלון סופיטל דובאי דאונטאון (Sofitel Dubai Downtown)

המלון המרשים מחובר אל קניון דובאי ומשלב בין מראה אורבני עירוני מתקדם לבין יוקרה. במלון ישנם 361 חדרים מרווחים בהם יחכו לכם חלוקי רחצה, מוצרי טיפוח ללא עלות נוספת ומערכת סאונד היקפית למוזיקה או לטלוויזיה.

מלון זה מתאים גם למשפחות שיכולות להשתמש במטבח הפרטי. כמו כן, אם תחליטו לשהות בוילה תקבלו גישה לבריכה פרטית. כאורחים אתם צפויים ליהנות מחוויה קולינרית ברמה גבוהה ואם תרצו, יעמדו לרשותכם גם שירותי בייביסיטינג. 

רוצים לקרוא על מלונות נוספים? לרשימה המלאה של כל מלונות בדובאי

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!