עדכון: הגנים הקסומים של דובאי נפתחו מחדש למבקרים

מטוס איירבוס בדובאי מירקל גרדן

הגנים הקסומים של דובאי (Dubai Miracle Garden), גינת הפרחים הגדולה ביותר בעולם, נפתחו מחדש לציבור ב-1 לנובמבר 2020. הפארק נפתח תחת מעטה של הנחיות בריאותיות קפדניות, כדי להבטיח שהמבקרים במקום יוכלו להמשיך ליהנות מחוויה עמוסת-כיף בסביבה בטוחה.

השטח של דובאי מירקל גארדן משתרע על פני 72,000 מטרים רבועים בלב ליבו של פרויקט דובאילנד, והוא מציע גם מתחם בידור ייעודי וכן אוכל ושתייה למבקרים. האטרקציה הצבעונית בשנה הנוכחית תציג מעל 150 מיליון פרחים מ-120 ויותר זנים שונים, כולל כמה זנים שמעולם לא גודלו וטופחו באזור המפרץ הפרסי. כמו כן, אחת מן האטרקציות הרבות ששווה להזכיר היא “הגברת המעופפת”, הלבושה כולה בפרחים אקזוטיים.

הגנים הקסומים של דובאי יהיו פתוחים לציבור מדי יום, בשעות 9 בבוקר עד 9 בערב בימי חול, ובשעות 9 בבוקר עד 11 בלילה בסופי שבוע (שישי שבת) וכן בחגים. כרטיסי כניסה לפארק הצבעוני מתומחרים ב-55 דירהם למבוגרים מעל גיל 12, ו-40 דירהם לילדים בני 12 ומטה. ילדים בני 3 ומטה וכן בעלי מוגבלויות זוכים לכניסה חינם.

במקום תמצאו שביל הליכה באורך של 400 מטר, המציע למבקרים הזדמנות ליהנות מהליכות נינוחות בין יצירות האמנות הפרחוניות. השביל גם משמש להופעות בידור יומיות, כולל מצעדי תחפושות ופרחים, אמני רחוב, שיעורי זומבה וכן פעילויות גופניות ויצירתיות נוספות.

אטרקציות נוספות בפארק כוללות את מטוס איירבוס A380 שובר השיאים של חברת התעופה אמירייטס, לצד מבנה ענק ופרחוני בדמות מיקי מאוס בשדרות דיסני הנמצאות במתחם הפארק. הפתעות נוספות שחוזרות לתצוגה גם השנה כוללות את הטירה הפרחונית, שמציעה ארוחה בגני הטירה, נוף לילי מואר וכן פופים מרווחים לישיבה בסגנון קאריבי ואסייתי.

“במקום מתבצעות בדיקות חום של המבקרים הנכנסים לפארק, ומחטאי ידיים יהיו זמינים בכל המתחם. כמו כן ייאכפו הנחיות שמירת המרחק בכל אזור הפארק”, כך אמר המהנדס עבד אל נאצר ראחל – היוצר והמייסד המשותף של הגנים הקסומים בדובאי, וכן סגן יו”ר קבוצת סיטילנד, קבלן הפיתוח של הפרויקט.

מידע נוסף על דובאי מירקל גארדן >

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!