אבו דאבי או דובאי – לאן עדיף לטוס ולמה?

אבו דאבי או דובאי

התיירות באיחוד האמירויות היא אחד השוקקים בתחום זה. ולראיה שדה התעופה שנחשב לאחד הפעילים ביותר בעולם שמוביל מעל לשמונים מיליון תיירים ממאות יעדים ליהנות מנופש יוצא דופן באיחוד האמירויות.

אך לרוב בנופש מסוג זה רצוי להתמקד ביעד אחד שמציע מגוון גדול של טיולים ובילויים, ונשאלת השאלה איזה יעד אטרקטיבי יותר אבו דאבי או דובאי?

דובאי – יחסי הציבור פועלים

גם אבו דאבי וגם דובאי נחשבים ליעדים נחשקים לתיירים, עם מיליוני מבקרים בשנה ומאות אטרקציות מרהיבות ואתרים מרשימים ומיוחדים, אך תמיד נדמה שדובאי עמדה בפני עצמה כמדינה מובילה ועצמאית ולא כחלק מאיחוד האמירויות.

זאת כיוון שלדובאי יחסי ציבור מאסיביים יותר וכאשר ישאלו כל תייר על מדינה מודרנית וחופשית בסגנון זה של עושר נפט ואסלאם, השם דובאי יעלה ראשון.

לדובאי היה חשוב גם לשבור יותר שיאים כמו הקמת אי בעיצוב מרשים של תמרים במפרץ הפרסי, בניית עיר ענק שהיא כולה מקורה וממוזגת, בניית טרמינל נוסעים השלישי בגודלו בעולם, שדה התעופה בדובאי שלמעשה משמש גם את שאר האמירויות, גורדי שחקים גבוהים יותר משכנותיה ואף מובילים בעולם כולו ועוד.

אבו דאבי או דובאי – מקומות נהדרים לנסיעה

אך בכל מקרה בין אם תבחרו לנפוש בדובאי או באבו דאבי, שני המקומות מציעים נופש ייחודי, יוצא דופן ומרשים לתיירים.

אבו דאבי גדולה יותר מדובאי והיא העיר העשירה ביותר בעולם.

בדומה לדובאי, גם באבו דאבי שילוב יוקרתי בין מלונות פאר, איים, חופי ים וארכיטקטורה מפוארת וחדשנית, היא נחשבת לעיר שמתמקדת יותר בתרבות, וכן יש בה מסגדים מרהיבים ומוזיאונים. האטרקציה המפורסמת ביותר באבו דאבי היא המסגד הגדול של שייח’ זייד שזהו מבנה ענק משיש לבן. אתר חובה הוא גל פארק הפרארי, שכולל מוזיאון ואת אחת מרכבות ההרים המפורסמות ביותר בעולם. גם פארק האחים וורנר הוא עוד אתר שמושך מיליוני משפחות לאבו דאבי.

כמו בדובאי, גם באבו דאבי אפשר ליהנות משופינג בקניונים גדולים כמו קניון המרינה ומעוד עשרות מתחמי קניות יוקרתיים הפזורים ברחבי העיר.

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!