5/5

דירוג TripAdvisor

4.5/5

דירוג גוגל עסקים

5/5

דירוג פייסבוק

בית קפה טבעוני וחביב המתהדר במנה ייחודית של טאקו טבעוני, לצד מנות קלילות וטעימות שממלאות את הבטן אבל לא מכבידות. ברוכים הבאים לקפה Brambles בדובאי.

בראמבלס הוא המקום המושלם לארוחת בוקר ארוכה ועצלה המוגשת במהלך כל היום, ארוחת צהריים נינוחה ורגועה וגם ארוחות ערב זולות (עד 50 דירהם) עם חברים ובני משפחה. בית הקפה מעוצב עם קירות וכריות ישיבה בצבע ורוד פסטל, המעניקים למקום אווירה נינוחה ומראה קליל. ניתן לשבת הן ליד בר הסלטים והן במקומות הישיבה הפזורים סביב.

המקום נפתח לציבור ב-2019 בלובי של מלון הדירות “בארשה הייטס”, ומאז מספק לסועדים של דובאי ממיטב המטבח הצפון קליפורני בארצות הברית: מנת הדגל – טאקוס טבעוניים; מבחר סלטים ופיצות (כולל פיצה אבוקדו); פרנץ’ טוסט פריכים, פריטטות עבות, מוסקה עסיסית, שקשוקה עם טחינה, קערות של פירות עם אסאי / קקאו ועוד.

ה-מקום לאוכל טבעוני וצמחוני

בראמבלס הוא בראש ובראש קפה-מסעדה המיועד לטבעונים וצמחונים, ובהתאם לכך מתוכנן גם התפריט הייחודי (אם כי חובה להדגיש שלא מדובר במנות טבעוניות לחלוטין – חלקן כולל ביצים ושאר אפשרויות מן החי).

החל מקיץ 2019 המקום מציע גם תפריט ייחודי נוסף לשעות אחר הצהריים (Afternoon Tea כפי שהוא ידוע בעולם). תפריט הטעימות של שעת התה מוגש כל יום בין 3 ל-6 בערב, ויש להזמין מקום 48 שעות מראש. בתפריט ניתן ליהנות מכל מטעמי שעת התה הידועים: כריכי מלפפון וגבינת שמנת, עוגיות סקונס עם קצפת וריבה, מבחר חליטות תה המגיעות בכוסות תה ורודות מעוטרות בפרחים ועוד.

לצד אלו מוגשים גם מטעמים נוספים המשדרגים את שעת התה הרגילה, והופכים אותה לחוויה יותר מזרח תיכונית (כיאה למיקום בית הקפה): חומוס סלק, חומוס בטטה, קרוסטיני מקורמלים, עגבניות מיובשות, גבינה טבעונית וכן הלאה.

נכון לעכשיו אין להם אתר אינטרנט, אבל אפשר להתעדכן במתרחש בעמוד הפייסבוק שכולל גם את כל התפריט המוצע במקום. משלוחים ניתן להזמין דרך אתר Deliveroo.

מיקום המסעדה ויצירת קשר

4.5/5

בדירוג TripAdvisor

עוד :

בדירוג TripAdvisor

4.5/5

בדירוג TripAdvisor

4/5

בדירוג TripAdvisor

4.5/5

בדירוג TripAdvisor

מסעדות מומלצות בדובאי:

בדירוג TripAdvisor

בדירוג TripAdvisor

בדירוג TripAdvisor

5/5

בדירוג TripAdvisor

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!