מלון אל בנדאר רוטאנה דובאי קריק

(Al Bandar Rotana Dubai Creek)

רמת מלון:
5/5
נגן וידאו
9.1/10
דירוג Booking
5/5
דירוג TripAdvisor
4.6/5
דירוג גוגל עסקים

מחפשים מלון יוקרה בן 5 כוכבים, עם נוף מדהים מול המים ואל קו הרקיע הנוצץ של דובאי? הכירו את מלון “אל-בנדאר רוטאנה קריק”.

במיקום מובחר בחוף הצפוני של נהר דובאי, בלב אזור הדאונטאון של העיר, תמצאו את Al Bandar Rotana Creek – מלון 5 כוכבים עם נוף מדהים הניבט מכל עבר. בית המלון נמצא מרחק נסיעה קצר מנמל התעופה הבינלאומי של דובאי, כמו גם ממרכז הסחר העולמי והרובע הדיפלומטי בעיר.

המלון והחדרים

אל בנדאר רוטאנה קריק שייך לרשת המלונות הבינלאומית “רוטאנה”, המתפרשת על פני יותר מ-26 יעדים ברחבי העולם (כאשר 15 מיקומים נוספים נמצאים כיום בבנייה). בית המלון מעוצב במגע מודרני ומציע 190 חדרים וסוויטות, הכוללים את כל הפינוקים – החל מ-142 דירהם ללילה.

החדרים הרגילים הם בשטח של 37 עד 68 מטר רבוע, בעוד שהסוויטות המרווחות יותר מגיעות בגודל של 78 עד 215 מטר. כמו כן ניתן לבחור את חדרי “מועדון רוטאנה”, הכוללים תוספות ושדרוגים כגון חדר עסקים ושירות אישי לאורחים.

מתחם המלון מציע 5 אפשרויות קולינריות הקולעות לכל טעם ומטבח, ובהן מסעדה איטלקית, בר מסעדה, פאב, לובי לאונג’ ועוד. בכל בתי האוכל במקום יש מרפסות הצופות אל נופי הנהר המדהימים ואל קו הרקיע של דובאי. כמו כן ניתן להתרענן עם מבחר משקאות וחטיפים בבר הבריכה, בנוסף לאוכל המוגש בחדרים לאורך כל היום.

המלון מציע גם מועדון ספורט ובריאות הכולל חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה וכן חדרי אדים ועיסויים. בנוסף ניתן להשתמש גם באחד מ-7 חדרי העסקים והפגישות, המצוידים במיטב המתקנים הדרושים לקיום ישיבות, לצד חנות מתנות, שירות חניה ואפילו בייביסיטר לילדים (בתשלום נוסף).

אפשרויות בילוי באזור

מי שרוצה לבלות גם מחוץ לכותלי המלון, ימצא שפע של אפשרויות בדובאי. ברדיוס של כ-500 מטר מהמלון, תמצאו עשרות מסעדות ממיטב המטבחים הבינלאומיים. במרחק 16 דקות הליכה נמצאים מרכז הקניות אל-גורר (Al Ghurair) ותחנת הרכבת יוניון, ובמרחק 5 עד 6 דקות נסיעה תגיעו אל קניון בורג’ומן, פארק הציבורי “קריק”, מוזיאון דובאי ועוד. נסיעה מעט ארוכה יותר של 13 דקות, תביא אתכם למרכז העירוני של רובע דיירה בעיר.

9.2/10

בדירוג Booking

8.7/10

בדירוג Booking

מלונות נוספים בדובאי:

9.1/10

בדירוג Booking

9.1/10

בדירוג Booking

8.2/10

בדירוג Booking

8.1/10

בדירוג Booking

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!