5/5
דירוג TripAdvisor
4.6/5
דירוג גוגל עסקים
4.7/5
דירוג פייסבוק

נסו לחשוב מתי בפעם האחרונה הסתכלתם על בניין ממעוף הציפור ולא כשאתם סגורים בתוך מטוס. ככל הנראה התשובה שלכם תהיה “אף פעם”. בדובאי כמו בדובאי, הבניינים עצומים, האיים מלאכותיים ואתם יכולים להביט עליהם מזווית שונה לחלוטין.

זה לא חלום, זו אחת מפעילויות האקסטרים שהולכת לרגש אתכם יותר מכפי שאתם יכולים לדמיין. אתם עומדים לפני האומגה העירונית הארוכה ביותר בעולם (זה לא מפתיע בהתחשב בעובדה שאנחנו מדברים על דברים שקורים בדובאי).

קצת מספרים ולפני מה אתם עומדים

אם אתם אוהבים ריגושים ואקסטרים זו מילה נרדפת לשם שלכם, את האומגה של דובאי לא תרצו לפספס. כדי להגיע אליה תעלו לגובה של 170 מטרים מעל האדמה. מנקודת הפתיחה עד לנקודת ההגעה תעברו קילומטר שלם כאשר המהירות הגבוהה ביותר שתגיעו אליה היא 80 קמ”ש.
אתם עומדים לעבור מאפס לשישים קמ”ש תוך שתי שניות וחצי בלבד. הירידה נעשית בזווית של 16 מעלות ובמהלך החוויה תוכלו להביט על דובאי מלמעלה. בדרך תוכלו לצפות במרינה של דובאי, מגדל קאיין ואחרים. בשניות הראשונות יכול להיות שתצטרכו להבין את החוויה אבל אחריהן כבר תוכלו להביט למטה ולצדדים ולראות את היופי של דובאי בדרך חדשה ושונה לחלוטין.

למי החוויה מתאימה?

נתחיל מכך שהחוויה מתאימה רק אם אתם חובבי אקסטרים, לא מפחדים מגבהים ומוכנים להתנסות יוצאת דופן. המקום זמין לבני 12 עד 65 ומגביל את המשקל לטווח של 50-100 ק”ג. את ההזמנה למקום תוכלו לסגור מראש ואם אתם מתכננים לגלוש למטה כזוג או בקבוצה, אל תגיעו למקום ברגע האחרון אלא דאגו לקבוע את התאריך והשעה מבעוד מועד (תוכלו לעשות זאת גם כשאתם בדובאי).

כיוון שהחוויה אינה מתאימה לכל גיל יהיה עליכם להגיע עם תעודה מזהה (גם רישיון נהיגה באנגלית יתאים). לאחר שתגיעו ישקלו אתכם, יתאימו לכם חליפה, רתמה וקסדה וצוות מקצועי ינחה אתכם. על הקסדה מונחת מצלמה ותוכלו לקבל את הסרטון האישי שלכם.

כמה זה עולה? מחיר כניסה לאומגה

  • כרטיס למבוגר מגיל 17 ומעלה – החל מ-599 דירהם.
  • חבילה למשפחה עם ילדים (בני 12 עד 16) – החל מ-499 דירהם.

כמו כן יש גם מחירים מיוחדים בהתאם למועדים מתחלפים לאורך השנה.

עוד אטרקציות :

4.5/5

בדירוג TripAdvisor

4.5/5

בדירוג TripAdvisor

4.5/5

בדירוג TripAdvisor

אטרקציות אחרות בדובאי:

4.5/5

בדירוג TripAdvisor

4/5

בדירוג TripAdvisor

4/5

בדירוג TripAdvisor

4.5/5

בדירוג TripAdvisor

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!