12 אפליקציות שימושיות בדובאי שתרצו להתקין לפני החופשה

אפליקציות מומלצות באיחוד האמירויות

בזמן שתארזו את המזוודה לחופשה שלכם בדובאי, כנראה שתבדקו לפחות פעם אחת שלקחתם אתכם את המטען לנייד. אי אפשר בלעדיו, כולנו חיים עם מכשיר חכם בכיס ואין כל סיבה שהוא לא יהפוך את הטיול שלכם לנעים וקליל יותר. במיוחד עבורכם הכנו את רשימת האפליקציות שתרצו להוריד.

לנוחיותכם, ברשימה תמצאו רק אפליקציות שניתנות להורדה גם מהחנות של אפל וגם מהחנות של גוגל.

תחבורה ציבורית והתניידות

ישנן מגוון אפליקציות שיהפכו את ההתמצאות בתחבורה ציבורית של דובאי וההגעה שלכם לכל יעד לפשוט, יעיל, מהיר ואפילו זול יותר:

1. Dubai Metro – עושים סדר ברכבת התחתית

אחת הדרכים היעילות להתנייד בדובאי היא תוך שימוש ברכבת התחתית. האפליקציה תעזור לכם לאתר את הקו הקרוב, למצוא את התחנה ולהבין כיצד לנסוע במטרו. האפליקציה תעזור לכם לחשב את הנסיעה, להבין היכן לקנות כרטיס ולתכנן את הדרך שלכם.

התקנה: iOS, אנדרואיד

2. Careem – האובר של האמירויות

שירות אשר מזכיר את אובר גם בקלות הזמנת הנסיעה וגם במחירים. כל שעליכם לעשות הוא להוריד את האפליקציה, להזין את כרטיס האשראי ולהזמין את הרכב שתצטרכו. תוכלו להגדיר את המיקום שלכם ולבחור את סוג הנסיעה שתצטרכו כולל נסיעה עם מזוודות, עגלה ועוד.

התקנה: iOS, אנדרואיד

3. Waze – עובדת ביעילות גם בדובאי

ניתן לשער שאנחנו לא באמת צריכים לספר לכם על אפליקציית ווייז אבל בטח תשמחו לשמוע שהאפליקציה שימושית מאד בדובאי והיא תעזור לכם לנווט ברכב בדובאי בצורה יעילה. מומלץ להשתמש בווייז בכל נסיעה ברכב כדי להימנע מפקקים ככל האפשר.

התקנה: iOS, אנדרואיד

אוכל אוכל אוכל

דובאי נחשבת למדינה קולינרית ואתם תמצאו שלל מסעדות ברמה גבוהה מאד וכדי להתנהל בצורה נכונה תוכלו להשתמש באפליקציות הבאות:

4. Let’s DXB – כל המסעדות במקום אחד

זוהי אפליקציה יעילה מאד אשר תאפשר לכם לסנן את המקומות השונים בהתאם לסגנון האוכל האהוב עליכם (או לפי מה שמתחשק לכם באותו הרגע). תמצאו פה שלל מסעדות אך גם מועדונים שמגישים מזון ושתייה בשעות הערב והלילה.

התקנה: iOS, אנדרואיד

5. Zomato – הביקורות הכי טובות על המסעדות

תהפכו את הטיול שלכם לפשוט יותר בעזרת האפליקציה וגלו מה אנשים באמת חושבים על המסעדות השונות. בעזרת האפליקציה תוכלו להחליט היכן לאכול וגם להזמין לעצמכם מקום במסעדה בלי להתקשר ולהיות רגועים שיחכה לכם שולחן.

התקנה: iOS, אנדרואיד

אטרקציות ופעילויות בדובאי

במהלך החופשה שלכם בוודאי תחפשו אטרקציות מומלצות – לקניונים, שלל פארקים ויכול להיות שתרצו גם לדעת כל מופעים ואירועים שרק המקומיים יודעים מכירים.

6. Dubai Calendar – כדי לא לפספס אף ארוע

אפליקציה פשוטה אשר מתעדכנת באופן ישיר על ידי משרד התיירות של דובאי. זוהי דרך מעולה לגלות אילו אירועים מתקיימים בדובאי ולהגיע לשלל אירועי ספורט, תרבות ובידור. כמובן, תוכלו להסתכל על האפליקציה גם בארץ לפני שתצאו לדרך וכך לתכנן לעצמכם חוויות מיוחדות.

התקנה: iOS, אנדרואיד

7. Kidzapp – חובה למי שטס עם הילדים

אם אתם מתכוונים לטוס לדובאי עם הילדים ורוצים להכיר את הפעילויות שלהם ולתכנן את ההגעה ליעדים השונים, זו האפליקציה המתאימה. תוכלו לצמצם את האפשרויות לפי אזורים, גיל הילדים ולקבל מידע עדכני בכל הנוגע לאירועים מיוחדים הקשורים בילדים.

התקנה: iOS, אנדרואיד

8. Visit Dubai – קיצור דרך לכל המידע השימושי

הדרך הפשוטה לבקר ולקנות בדובאי. דרך האפליקציה אפשר להתעדכן במידע הכי חדש, לגלות אטרקציות חדשות וגם לבצע המרת מטבע מהירה.

התקנה: iOS, אנדרואיד

9. The Dubai Mall – כדי לא ללכת לאיבוד בקניון הגדול בדובאי

קניון דובאי הוא קניון מרשים אך גדול וקל ללכת בו לאיבוד. אתם רוצים להגיע אל החנויות הנכונות, לאזורי ההסעדה ולחסוך לעצמכם כאבי רגליים בסוף היום. במיוחד לשם כך נבנתה האפליקציה שתעזור לכם להסתובב במקום ולהגיע בדיוק ליעד שתרצו במינימום הסתבכות.

התקנה: iOS, אנדרואיד

10. Get Your Guide – קניית כרטיסים במקום אחד

הדרך הפשוטה ביותר לקנות כרטיסים לאטרקציות ברחבי דובאי היא להשתמש באפליקציה. לא רק שתוכלו לבחור לאן להגיע, לדעת מראש את המחירים ולבצע קניה מהירה, תוכלו גם לדלג על התור כשתגיעו אל המקום וזאת תודות לקוד QR שישלח אליכם לאחר ההזמנה.

התקנה: iOS, אנדרואיד

11. Big Bus Dubai – למי שירצה לטייל באוטובוס

אחת הדרכים לטייל בדובאי ולהכיר אותה היא לעלות על סיורי “רד עלה” – Hop on Hop off. האוטובוס ייקח אתכם ליעדים שונים ותוכלו לרדת בכל תחנה שתרצו ולעלות ללא כל מגבלה. אם אתם מחליטים להצטרף לחוויה כדאי להוריד את האפליקציה ולתכנן לעצמכם את הטיול המושלם.

התקנה: iOS, אנדרואיד

12. Groupon – דילים והנחות

כדאי שתדעו כי אפליקציית גרופון פעילה מאד בדובאי ותוכלו למצוא לעצמכם לא מעט הטבות והנחות. חלק מהן יהיו בדיוק ליעדים שחשבתם שתרצו להגיע אליהם (דרך נפלאה להוזיל את החופשה) וחלקן יגלו לכם מקומות שלא תכננתם לפגוש ויתכן שתופתעו לטובה.

התקנה: iOS, אנדרואיד

נהניתם? שתפו:

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
העבירו בוואצאפ
שיתוף ב email
שלחו במייל
צוות האתר

צוות האתר

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה באיחוד האמירויות הערביות. אנו מציעים לכם חופשה בהתאמה אישית, סיורים ייחודיים, אטרקציות ושירותי קרקע כדי לייצר עבורכם את החופשה המושלמת בדובאי.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

2 תגובות

  1. שלום רב
    במאמר צויין Careem – האובר של האמירויות,
    האם אפליקצית אובר של אייפון לא עובד בדובאי ?
    ממתין לתשובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לאן הגעתי?

סלאם דובאי היא חברת התיירות הישראלית הראשונה בדובאי עם נציגות גם בישראל. בואו ללמוד עוד על המומחים של דובאי בישראל שיבנו לכם את הטיול המושלם!

אודות סלאם דובאי >>

כתבות שעלו לאחרונה

מדריך דובאי לישראלים

עקבו אחרינו בפייסבוק

קבלו המלצות ודילים שווים במייל

אין מה לדאוג, גם אנחנו שונאים ספאם, לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד

הצעת מחיר לחופשה בדובאי


    מתי רוצים לטוס? (הערכה)


      מתי רוצים לטוס? (הערכה)

      רוצים לטוס לדובאי?

      עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים שישמעו על הסיורים שלנו לפני כולם!